obey-robots.txt
06 December 2016, 13:05
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Thomson tg712 instellen voor ip camera

lastman
Dag allen,

Ik ben een ouder (qua leeftijd) forumlid, met erg weinig kennis van bovenstaande materie. Excuus bij voorbaat als mijn vraag erg dom klinkt.
Heb sinds kort een Foscam ip camera fi8918 W. Deze is geïnstalleerd volgens gebruiksaanwijzing. Ik kan wel binnen mijn netwerk alles bekijken en de camera werkt prima. Maar de bedoeling is dat ik de camera benader via internet vanaf een andere plaats voor bewakingsdoeleinden..
Daarvoor moet ik zowel in de software van Foscam als in die van de Thomson iets veranderen (portforwarding? ik weet daar niets vanaf). Ook mogelijkheis om van DYNDNS gebruik te maken, lukt niet. Mijn adres http://xxxx.dyndns.tv wordt via een andere computer niet herkend. Ook heb ik andere camerasoftware getest. Zelfde resultaat. Binnen het netwerk is alles prima. Het zit 'm vast in het modem.
Wie durft deze dumbo wijzer te maken? Wink Er zijn toch mensen die dagelijks deze camera's installeren?
Hartelijk dank,
Pieter

I R Baboon
Als eerste moet je vastleggen in de software van de camera welke poort er gebruikt wordt.
Dan moet je die poort openen naar de camera toe in de router.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

lastman
Dat eerste had ik al gedaan: poort 80 staat open..
Hoe kan ik bij de thomson deweten of die poort openstaat?

azsxdc
is er ook een gateway ingesteld op je apparaat? dat wil ook wel eens wat uitmaken ...
word er ook gebruik gemaakt van andere poorten ? als je de poorten open hebt gezet zou het moeten werken. je zou het kunnen testen met een paar tools. voor het geval je het zeker wil weeten of je het wel goed hebt gedaan kun je de forward instellen naar een ander apparaat (bijvoorbeeld je pc/laptop en dan xampp installeren ,kijken of forward goed is ingesteld)

een Thomson blijft een Thomson, poorten openen met een Thomson is jammer genoeg een RAMP..

Succes !

lastman
Hartelijk dank voor het meedenken.
Laat ik even je opmerkingen beantwoorden: De foscam werkt prima binnen het netwerk, maar voor bewakingsdoeleinden wil ik daar buiten kunnen inloggen.
IP camera:192.168.1.xx
Subnetmask:255.255.255.0
gateway: 192.168.1.254
dnsserver:192.168.1.254
Hopelijk geef ik me zo niet teveel bloot.
Nu de thomson. Hoe kan ik daar poorten instellen. En dat moet dan duidelijk zijn voor een nitwit als ik. Ja, een moeilijke opgaaf....
Omdat ik ook telefonie via de Thomson heb, kan ik denkelijk niet zomaar een ander modem gebruiken.
Ok, dit eerst maar, al ben ik er dan nog niet. Hoe zit het met inloggen via xxxx.dyndns.tv? Dat zou toch altijd mogelijk moeten zijn?
Bedankt.

azsxdc
probeer wat op de volgende link staat :

http://portforwar...I8908W.htm

lastman
Helaas begint het probleem al bij de eerste instructie over portforward setup. Portforward setup geeft bij starten n.l. allemaal lege vakjes, behalve bij DHCP server: "none assigned"

lastman
Beste helper,
Ik heb geprobeerd deze handleiding te volgen: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/TG789vn/Foscam_FI8908W.htm
Als ik bij het scherm protocol-portrange-enter static ip address kom, dan kan ik hier maar 4 cijfers invullen!
Een test leert dan dat portforwarding mislukt is.
Wat is er mis, of wat doe ik mis?

TCP_IP
Bedoel je de port range?

Kun je een screenshot maken (opslaan als een .jpg bestand) en deze posten?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

lastman
Als je me zegt hoe ik de foto van het screen in de tekst krijg, dan stuur ik die op!
Pieter

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson tg712 instellen voor ip camera', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 29 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten 17 22 september 2016, 19:04
IP camera Foscam via Wi-Fi Zyxel meer apparaten aansluiten 3 14 september 2016, 21:16
Fritzbox 7390 online telefonie instellen lukt niet. Eigen modem configuratie en problemen 9 08 juli 2016, 22:28
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:14:58
| Tiger02:56:09
| dutch flash03:13:37
| Ano03:21:00
| RichieB04:51:13
| funkyduck05:01:27
| frankvdz12:56:14
| Hans13:17:02
| mountainmaster14:09:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?