obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Telefonie op LiveBox werkt niet meer na aansluiten Thomson TG712
jojo0812
Sinds ik eind februari de thomson met tegezin heb moeten installeren zonder er ook maar om gevraagd te hebben heb ik alleen maar problemen vandaag zelfs mijn livebox weer moeten installeren om maar internet te hebben dan maar geen telefonie maar dan he ik in ieder geval wel weer internet
de thomson modem is gewoon zwaar kl...
online moet nu echt met een goeie oplossing komen anders is het einde oefening na ruim 10 jaar klant geweest te zijn
 
I R Baboon
En met de Livebox geen enkele problemen?
Hoe ziet je aansluiting eruit?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie op LiveBox werkt niet meer na aansluiten Thomson TG712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Advertentie