obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen verbinding met nieuwe abo.
aleminkirali
Ik heb sinds vorige week internet bij Online. Eerst was er een kruising en deze is inmiddels volgens hun verholpen. Ik heb wel DSL, maar met geen mogelijkheid internetverbinding. Ze hebben na grote moeite een nieuwe modem verstuurd. Dit heeft het storing niet verholpen. Het is een speedtouch 546 die ik van hun heb gekregen. Nu weten ze bij de klantenservice of ik hier nog iets moet instellen. Kan iemand mij helpen?

5 keer gebeld en elke keer zeggen ze dat het aan mijn PC moet liggen terwijl dit voor geen meter klopt. Ik heb meerdere laptops geprobeerd die op andere locaties wel goed werken. Ik ga zowiezo niemand meer aanraden om online te nemen. Slechtste service ooit.
 
aleminkirali
Tuurlijk heb ik dat al geprobeerd. Ik heb sinds het begin al direct met kabel getest en wifi op de laptop zelfs helemaal uitgezet. Deze discussie is met helpdesk na 5 keer bellen al zeker wel doorgenomen. Het probleem ligt bij online, maar ze willen het niet accepteren. Ik heb thuis voor de zekerheid iemand gehaald die systeembeheerder is en die kon mij ook melden dat het signaal van online niet in orde is. We hebben zelfs iemand anders die ook zelfde online abo heeft zijn modem en laptop meegenomen en die werkte ook niet bij mij thuis en bij hem wel. Volgens hun kan ik ook niet kosteloos opzeggen dus ben ik misschien van plan om een advocaat in te huren.
 
aleminkirali
Bedankt voor je hulp. Er was dus blijkbaar nog steeds een kruising. Persoon die mijn signaal krijgt heeft ook een 546. Het probleem is dat toen ik belde en zei dat er mogelijk een kruising is dat het persoon aan de andere kant van de telefoon geeneens moeite wou doen. Er werd steeds mij de schuld van het storing gegeven. Dit was echt het slechtste ervaring dat ik bij een klantenservice heb gehad.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding met nieuwe abo.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie