obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Internet snelheid waardeloos? (0.22MB)
mbekkers
Hoi, ik ben overgestapt van Telfort naar Online omdat ik bij Telfort niet hoger dan 2MB kwam, nu heb ik een abonnement van Online, met bellen en TV alleen nu kom ik niet hoger dan 0.22MB download snelheid. Ik heb geprobeerd een game via steam te downloaden en die komt niet hoger dan 130KB/s.

1288316209
 
mbekkers
Het is ongeveer 5km hemelsbreed. Maar dat maakt waarschijnlijk niks uit omdat ik bij KPN (Voordat ik naar Telfort ging) gewoon normaal internet had. Als ik nu een game speel heb ik rond de 400 ping wat niet normaal is. Op de site van Online stond dat we minimaal 6MB zouden moeten hebben.
 
foxmulder
6mbit ga je nooit halen met zo'n afstand. Speedtest is ook niet zo betrouwbaar, je kan beter een 100MB bestand downloaden en dan kijken wat je gemiddeld haalt. met 2mbit mag je al in je handjes klappen Smile
 
zamaan
Helaas sinds 20-06-2011 trage verbinding vandaag 13-07-2011

onile2

onlineti
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet snelheid waardeloos? (0.22MB)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie