obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Server starten
Jeroent
Hallo,

Ik heb gister het spel Minecraft gekocht via internet, het is een lelijk spel maar zeer leuk om tedoen! gezellig met je vrienden gamen, dingen bouwen, etc.. Ik heb eerst beetje de Singleplayer lopen doen, en ben toen maar mijn eigen server gestarten! Alles heb ik uitstekend gedaan via de tuturial op Minecraft.net! Ik kon in me eigen server, maar wat bleek nou? Ik kon er wel in! Maar mijn vrienden dus niet! Ik heb wat rond gevraagt en ik kwam er achter dat ik moest "port forwarden"..

Mijn vraag is, hoe moet ik dat doen bij de Thomson TG712?

Ik hoop dat ik hier goed zit! Zo niet? Zeg het dan even Smile

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Mvg,
Jeroent
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Server starten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
ftp server Huawei configuratie en problemen : 4 14 feb 2016
Teamspeak 3 server poortforwarden mislukt steeds? Algemeen : 4 29 dec 2015
geen verbinding met server Storing : 42 19 okt 2015
Advertentie