obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
huawei modem
Deepshizzle

Quote

oppie schreef:

Het probleem met streamen wordt hier besproken. Dit is een ander probleem dan NAT issues mt online gamen: http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4717&pid=41194#post_41194

Je kan proberen om je Xbox via wifi te laten verbinden en te kijken of het streamen dan wel lukt.


ik heb een xbox elite, dus geen wifi voor mij.

maar als ik tot juni moet gaan wachten op een firmware upgrade stap ik wel over Grin

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 01 2012 12:19:01:

Quote

oppie schreef:

Het probleem met streamen wordt hier besproken. Dit is een ander probleem dan NAT issues mt online gamen: http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4717&pid=41194#post_41194



ik heb een firmware upgrade: HG655dV100R001C02B023_upgrade_main moet ik die toepassen?
Gewijzigd door Deepshizzle op 01 februari 2012, 12:19
 
lk1zhm
Ik heb sinds 27 januarie een Huawei modem en sindsdien is mijn verbinding gewoonweg klote. ik heb in mijn netwerk een laserprinter zitten die wordt helemaal niet meer gezien in het netwerk.en zo zijn er nog meer dingen op te noemen wat belabberd werkt. Al met al een modem geschkt voor de kliko.
 
Deepshizzle
nu maanden later nog steeds geen update? of komt die ook nooit meer?
 
Tiger
Heb dit topic eens doorgelezen en zie er veel negatiefs in staan en geen duidelijke antwoorden op de vragen om het probleem op te lossen wat toch erg jammer is.
Diverse leden spenderen tijd om belangeloos bij te dragen aan een oplossing terwijl er geen duidelijke antwoorden komen op de vragen die ze stellen hieruit kan ik alleen maar concluderen dat sommige probleemeigenaren om ze zo maar te noemen niet geholpen willen worden maar wel afgeven op het volgens hun waardeloze modem.
Even duidelijk stellen ik ben GEEN ICTer en heb zelf in het verleden ook vaak een probleem gehad met een modem in te stellen omdat ik achteraf toch iedere keer iets verkeerd deed of over het hoofd zag maar dat is verleden tijd.
Ik las zelf dat iemand ICTer was (deed) gaf hij aan maar ook een probleem had met het in stellen.
Verder over het modem ik heb sinds november afgelopen jaar ook een Huawei modem en moet zeggen dat dit bij mij perfect werkt.
Ik heb een intrainwaarde van 19006 Mbps een downloadspeed van 16.37 Mbps en een uploadspeed van 0.83 Mbps en dit alles DRAADLOOS.

Als iemand een probleem heeft geef dit dan heel duidelijk aan zodat leden die je belangeloos willen helpen en hier ook veel tijd in steken je ook op een goede gerichte manier kunnen helpen zonder geirriteerd te raken want daar wordt het niet beter van.

Dit wilde ik toch even kwijt na het doorlezen van dit topic.


Succes allemaal Tiger
 
Deepshizzle
Beste mensen... ik heb de oplossing gevonden!!
voorheen had ik last met mediastreamen met Windows Media Centre over mijn Xbox. maar ik heb de oplossing: een nieuwe router. ik heb nu geen last meer over het streamen. opgelost !
 
louisverhagen
Welke modem heb je gekocht, Deepshizzle?

Ik ga of overstappen naar een andere provider (met andere modem) of ik moet ook een andere modem kopen. Dit ding ben ik spuugzat.

De huawei hg655 is echt een bagger ding. Tussen de lan poorten geen streaming (DNLA), Nog een aantal protcollen die tussen de lanpoorten horen te werken (simpele switch functie nota bene) werkt niet, UPNP werkt soms maar veel te vaak niet, geen poort ranges in te stellen, ga zo maar door. Van lan naar wireless lan geeft nog meer problemen.

Ik moet alle poorten met de hand doorschakelen omdat upnp het niet goed doet. Dat betekend weer statische ip adressen op de apparaten en pc's. Waarom was dhcp ook al weer uitgevonden?

De jongens zijn het met hun playstation, pc spelletjes en mobile telefoons helemaal zat. Bij vorige modem(s) ging alles redelijk simpel. Nog nooit heb ik zoveel tijd aan een dom modem moeten besteden.

De firmware upgrade doet er al langer over dan een bevalling. Vaporware?

Ik kan me de frustraties van mensen goed voorstellen. Ik kan me ook voorstellen dat het helpdesk personeel niet super capabel is, echter zorg dan voor goed spul en goede handleidingen.

pfff even uitblazen. Het heeft me weer een uurtje gekost om twee Nas'sen via de modem bereikbaar te maken. Tja als upnp niet werkt.....

Oh ik vergeet ik bijna nog over de wireless kwaliteiten te schrijven. De WPS knop werkt op 4/5 apparaten niet. Maar handmatig kan ik 2/5 apparaten ook niet connecten. En ik heb toch in mijn leven vele verschillende wireless apparaten aangesloten. Deze apparaten (nieuwe HP laptops) geven bij andere routers nooit(!!) een probleem. Ik heb de wireless uit moeten zetten omdat zowel mijn zoon met zijn eigen wireless router (op een ander kanaal) als de twee buren (ook op andere kanalen) hun apparaten niet kunnen connecten aan hun wireless routers als mijn huawei hg655 aanstaat.

Misschien heb ik een maandag ochtend of vrijdag middag model, maar het is gewoon niet te verkopen zo'n lage kwaliteit product.

Wat ik wel heel positief vind is dat hier mensen zijn die desondanks alles toch hulp bieden. Bravo!

Louis
Gewijzigd door louisverhagen op 28 juli 2012, 01:56
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'huawei modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie