obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding
Deepshizzle
ok ik heb gedaan zoals je zei. poorten open gezet. daggie spelen gaat ie weer raar doen. ik start mijn xbox en hij vraagt of ik wil connecten naar xbox, vervolgens werkt het niet en moet ik me connectie testen. vervolgens geeft mijn xbox aan dat mij netwerk faalt. en nu? ik heb al zovaak deze stappen ondergaan , ik had zelfs extra poorten open gezet zoals 53 en 3074 ( maar nie bij deze configuartie van jou sioux505). dus wat is er aan de hand met mijn modem/router dan?

EDIT: na het aan en uitzetten van me router werkt het weer opeens.

maar ik hoef dat toch niet elke keer te blijven doen? ik wil juist dat het gewoon blijft zoals het werkt.
Gewijzigd door Deepshizzle op 30 januari 2012, 12:17
 
I R Baboon
Misschien een beter idee om een eigen topic te openen?
Je zit nu steeds topics te kapen van anderen.
En je zit je probleem over meerdere topics te verspreiden. Dan brengt toch alleen verwarring? Bij mij wel.

Verder zal ik je een tip geven.
Routers houden er niet van om continue dingen te veranderen in hun lopende setup.
Het zijn maar kleine computertjes op maat geknipt voor hun taak.

Reset de Huawei naar fabrieksinstellingen. Schrijf wel even je WIFI instellingen op, want die ben je dan kwijt. Kan gemakkelijk via de WEB interface.
Zet je XBOX weer op default netwerk instellingen. Dus alles op DHCP of auto.
Start dan de Huawei en check of daar UPnP aan staat bij NAT.
Start dan de XBox.
Als je de internetverbinding op de Xbox in orde is, wat is dan de NAT status van de Xbox?
En als er geen internetverbinding is, wat is dan de foutmelding?
Gewijzigd door I R Baboon op 02 februari 2012, 02:00
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
smerige
Hoi,

Sinds ik de huawei hg655d gebruikt heb ik problemen met xboxlive. (De vorige xboxlive update kon ik niet normaal installeren, die heb ik via een usb stick moeten installeren)

volgens de xbox helpdesk moest ik contact opnemen met online helpdesk.
De online helpdesk biedt geen support en zegt dat ik weer naar de xbox helpdesk moet gaan bellen..

UPnP inschakelen verhelt bij mij het probleem niet.

Ik heb geprobeerd de stappen te volgens zoals sioux505 die beschreven heeft.
Ik heb alleen weinig verstand van ip's, subnet masks, gateways, dns settings etc.
ik heb mijn commentaar bij de stappen vermeld wat ik gedaan heb


7. selecteer ip adres
achter ip address staat een nummer, maar dit laatste cijfer veranderd soms merk ik, kan dit kloppen? [192.168.1.65 momenteel]

8. zet hier een nieuw ip adres in tel bij je op geschreven ip adres 10 op
bv. je hebt 192.168.1.12 maak hier dan 192.168.1.22 van
[192.168.1.75 denk ik dan?]

9. bij subnetmask in vullen wat je had op geschreven het zelfde nummer dus
[oorspronkelijke subnetmask weer ingevuld: 255.255.255.0]

10. bij gateway doe je het zelfde.
[192.168.1.1]

Dns setting heb ik op auto gelaten..

in de router heb ik
UDP 88
UDP 3074
TCP 3074
open gezet zoals in de omschrijving. Hierbij heb ik steeds het oorspronkelijke ipadres gepakt + 10, 192.168.1.75 dus.
vervolgens xbox uit gezet, router van het stroom gehaald maar hij blijft problemen geven:

Bij het testen van de verbinding wordt de hele test doorlopen, maar als ik vervolgens op Y druk voor 'status' geeft hij wel een serie van meldingen..

Error Staus Report
W:0000-0008
X:001-8005
Y:2-AB 4800
Z: 0000-0000
ED FFFF-FFFF
L. etc
Q: etc
T: Wired
A: 192.168.1.75/255.255.255.0
G:192.168.1.1
D:192.168.1.1/0.0.0.0


iemand enig idee hoe ik het probleem kan verhelpen?
 
madmax82
Hoi,

Ik probeer in instellingen de poorten in te stellen maar ik heb geen mogelijkheid tot het selecteren van een nieuwe poort. Als ik in mijn nat instellingen zit heb ik links boven in een tabblad ALG en DMZ staan maar geen knop voor nieuw of iets in die richting. Is er iemand die dit al eens eerder is tegen gekomen? Wat kan ik hier aan doen?

Greetz,
Max.
 
I R Baboon
Check Basis -> Firewall..
Het is namelijk verhuisd met de nieuwe firmware.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
madmax82
Gevonden, bedankt voor de supersnelle reactie Smile
 
I R Baboon
In Love
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Dingus
werkte niet echtHelpless
 
Lutz
Graag wat meer informatie, over wat je wilt doen en wat niet werkt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Advertentie