obey-robots.txt
04 December 2016, 23:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Second generation Livebox?

phoenicatix
Van kennisen hoorde ik dit weekend dat ook zij overgestapt waren naar Wanadoo family.
Volgens hen hadden zij niet de "probleem livebox"van Wanadoo ontvangen maar de Second generation livebox waarmee zich geen problemen zoals de first generation zouden voordoen!

Aangezien ik dit via de telefoon hoorde heb ik de livebox nog niet gezien en kan dus niet aangeven of er uiterlijk ook veranderingen zijn.

Op de site van wanadoo vind ik hierover niets terug. Heeft iemand hier ook al iets over gehoord of is dit een Wanadoo kreet om het zelfde product alsnog verkocht te krijgen of is dit slechts een verwijzing naar ADSL2(+)?
Groeten van Phoenicatix.

Wanabo
Als die minder problemen opleveren dan wil ik er gelijk eenWink
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Saskaloroh
Ik krijg een dezer dagen een nieuwe, dus ik laat het weten!

phoenicatix
Heb de livebox zelf nog niet gezien maar wel het boekje die er bij geleverd werd. En die is gelijk aan de mijn, die ik heb overgehouden van de inmiddels weer ingeleverde LB. Verwacht dus dat het om een verkoop kreet van wanadoo gaat om mensen tot kopen te krijgen.

Groeten van Phoenicatix.

jannus60
Saskaloroh schreef:
Ik krijg een dezer dagen een nieuwe, dus ik laat het weten!

Heb net een nieuwe gehad ivm snelheidsproblemen is precies hetzelfde.geen verschil.

mischa
Voor zover als ik weet is de huidige livebox al geschikt voor adsl2+
misschien is er een verschil in type nummer ?

Mijn vader heeft er sinds een week of 3 ook eentje, maar die ziet er het zelfde uit als de mijne.

Mischa
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800

Saskaloroh
Ik heb inmiddels de nieuwe binnen, deze is idd hetzelfde als de andere, met het nadeel dat mijn mac adres nog niet veranderd is in de telefooncentrale en ik nu dus geen telefoon heb....Sad

rrozema
Saskaloroh schreef:
... dat mijn mac adres nog niet veranderd is in de telefooncentrale en ik nu dus geen telefoon heb...

Hoi Saskaloroh,

Waaruit concludeer je dat je telefonie het niet doet door het mac adres? Ik zie de relatie niet? Volgens mij zit de koppeling in het feit dat je je eigen telefonie gegevens moet invoeren in de livebox, of heb jij meer info dan ik?

mischa
Dit is inderdaad interessant, weet er iemand hoe dit werkt.
Wordt telefonie inderdaad via MAC adres gekoppeld of gaat dit op een andere manier.
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800

Wanabo
Ik heb nog nooit telefonie/user gegevens ingevoerd, behalve dan een netnummer. Weet nog dat ik zeer verbaast was dat alles zichzelf instelde. Ik twijfel er dus niet aan dat dit door middel van een macadres ingesteld word.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Second generation Livebox?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten 3 21 januari 2015, 13:58
livebox problemen Storing [Livebox] 2 15 januari 2014, 03:03
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen 3 19 december 2012, 21:03
livebox , tvix 6500a mediaspeler, netwerk. Algemeen 7 01 december 2012, 06:49
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:27:28
| frankvdz00:31:17
| ronald schuit01:04:20
| Wanabo03:10:43
| dutch flash03:15:19
| RichieB03:46:32
| Roroko05:01:15
| Hans06:54:15
| Lutz07:52:10
| Sambala09:59:34
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?