obey-robots.txt
06 December 2016, 20:49
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Loopt - Geen internetverbinding

Sin
Begindatum; 14-10-2011
Omschrijving; Sinds vrijdag 14-10-2011 terug van vakantie, 5 dagen lang modem (Thomson ST706) niet op stroom gehad. Bij inschakelen modem blijven Power en DSL branden, Internet en Ethernet blijven knipperen. Heb de modem al meerdere malen gereset naar fabrieksinstellingen en van de stroom afgehad. Volgens de HD ligt het probleem ook bij hun en niet bij mij. Website van de modem geeft ook aan bij de verbindingstest dat alles zou moeten werken. Modem zit normaal gesproken op een router aangesloten, op dit moment op me normale pc totdat hij het weer doet.
Antwoord HD; Zou al 2 keer opgelost moeten zijn maar nog steeds niks. Als ik de HD goed begrepen heb dan hebben ze een nieuw profiel aangemaakt en was er "heel veel" aanpast, maar wat ze precies hebben aangepast geen idee. Meerdere malen te horen gekregen dat zij het modem niet kunnen pingen.
Termijn; Op donderdag 20-10 krijg ik een telefoontje met uitleg en hopelijk een positief antwoord.
Opgelost; Nee
Gewijzigd door Sin op 16 oktober 2011, 22:08

Kaastosti
Begindatum: 11-10-2011
Omschrijving: Precies hetzelfde als bovenstaande (ook Thomson ST706)... na een paar jaar stabiel gebruik nu ineens verbinding weg en met geen mogelijkheid meer terug te krijgen. Volgens het modem zelf is alles prima in orde.
Antwoord HD: Het modem konden ze wel zien, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Intelligent dataverkeer was niet mogelijk, er werd gezegd dat het probleem waarschijnlijk in een wijkcentrum zou liggen. Daar moet iemand naar gaan kijken, kan een paar dagen duren.

Vanmiddag 17-10-2011 werd ik gebeld, dat alles na een reset naar fabrieksinstellingen weer zou moeten werken. En is net als bij Sin een 'nieuw profiel' klaargezet.
Status: Helaas helpt het niets. Het modem krijgt een nieuw IP, deelt er met DHCP eentje uit aan m'n PC, maar vervolgens geen internet. Ik kan best begrijpen dat het even tijd kost, maar na een week begint het vervelend te worden.
Opgelost: Nee
Gewijzigd door Kaastosti op 17 oktober 2011, 17:32

kamikees
Hallo kaastotsti

ik zie dat de begindatum van je probleem 11 oktober is.
Weet je toevallig ook hoelaat dit ongeveer begon?

Want het zit namelijk zo, op dezelfde dag, ergens in de middag was ineens mijn volledige internet snelheid weg.
Er IS nog wel internet, echter zéér traag ( http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4601 )

Misschien staan deze problemen met elkaar in verband.

Kaastosti
Ik merkte het rond een uurtje of vijf volgens mij...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 18 2011 08:30:01:
Als ze met elkaar verband hebben, zit jij toevallig regio Haarlem? Zo niet, dan denk ik dat het toch afzonderlijke problemen zijn.
Gewijzigd door Kaastosti op 18 oktober 2011, 08:30

olem
Ook hier geen internet en telefonie meer sinds 11-10-2011 .Omgeving Emmen.
Om 16.30 was het ineens weg .
Nog steeds niet opgelost en het einde lijkt niet in zicht want krijg standaard het antwoord dat het probleem bij de technische dienst ligt.
Vind dit allemaal wel heel erg toevallig .

oppie
Het is goed dat jullie naar verbanden zoeken maar je moet wel echt bij elkaar in de buurt wonen willen de problemen gerelateerd zijn. Een ADSL verbinding kan ongeveer een maximale lijnlengte hebben van 5KM vanaf een wijkcentrale. Dan zou je dus in dezelfde regio/stad moeten wonen. Verspreid over alle providers zijn er honderdduizenden, misschien wel een paar miljoen, ADSL klanten. Dat er op hetzelfde moment meerdere mensen geen internet hebben is dan ook wel te verklaren, ook zonder verband.

Armand81
ja maar als de mensen hier geen verband zoeken hebben ze ook geen steun aan elkaar en komen er 100 dezelfde vragen op het forum en nu blijft 1 vraag die geld voor bv 10 mensen, scheelt een hoop leeswerk lijkt mij

Kaastosti
We zijn weer een paar dagen verder en ik begin het somber in te zien. Woensdag heb ik maar eens gebeld wat de status was, maar als ik bij het opzoeken van de melding de helpdeskmedewerker hoor zeggen "hee, da's merkwaardig" stemt me dat niet bepaald positief.

De terugbelafspraak stond als afgemeld, alsof er gebeld zou zijn. Ik heb niets gehoord. Meteen een nieuwe afspraak gemaakt dat ze me vanmiddag gaan bellen met een status update.

Is er sinds vorige week dinsdag een technische omschakeling geweest van Online naar T-Mobile of zoiets? Al jaren draait alles zonder problemen, en nu ineens gaan we richting de twee weken zonder internet.

Hommeltje
Hoi,

Heb al jaren Online, voorheen Wanadoo, en Orange. Nooit geen problemen gehad. Op dit moment zitten mijn dochter en schoonzoon ook al bijna 2 weken zonder internet! Zelf heb ik wel dat het internet trager is dan normaal, en dat vaker het modem er even mee stopt.
Kan me nog de omschakeling van wanadoo naar orange herinneren, dat liep ook niet zonder problemen. Laten we maar hopen, en zekers voor degene die echt zonder internet zitten, dat dit probleem snel word opgelost!

Sin
We zijn ondertussen alweer een week verder en nog steeds geen internet.
Heb alweer een paar keer contact gehad met de HD, tot nu toe telkens netjes teruggebeld volgens de terugbelafspraken die gemaakt waren.
Eerste keer kreeg ik te horen dat het aan een kabel van KPN lag en die moest dus uit de grond worden gehaald door een monteur van KPN, dit kon enige dagen duren.
Na 2 dagen teruggebeld met de mededeling van de HD medewerker dat het onzin was wat de vorige medewerker zei want het lag aan IP adressen en hij kon niet zeggen hoelang dit ging duren.
Toen ik vroeg naar een indicatie van dagen, weken of maanden kon hij hier ook niks op zeggen dus erg positief zie ik het niet in...
Hij zou wel een aanvraag sturen naar de technische dienst of hun een indicatie konden geven, hierover word ik nog teruggebeld.
Ook kon hij me wel vertellen dat ik niet de enigste was met dit probleem maar dat was al duidelijk aan de reacties te zien hier Wink

Ik heb gisteravond maar weer eens de stroom van het modem afgehad en toen ik deze weer aansloot kreeg ik de melding "gefeliciteerd met uw aankoop van deze SpeedTouch particuliere gateway. Om een verbinding met het Internet te maken, moet u inloggen als een gebruiken met meer privileges."
Hierbij dus een inlogscherm maar geen idee wat ik daar moet invullen, doet Online dit niet normaal zelf?

Ook doet me CD van Online het blijkbaar niet meer dus geen idee of ik daar iets vandaan kan halen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Loopt - Geen internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen 4 16 mei 2016, 12:41
Geen DSL verbinding Storing 13 29 april 2016, 17:26
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:43:46
| Lutz00:50:56
| mRcan02:15:14
| dutch flash02:31:39
| Memooh03:04:34
| Wanabo04:40:14
| Ano06:06:34
| dutch106:57:13
| Tiger07:37:32
| earlgrey7207:48:01
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?