obey-robots.txt
07 December 2016, 17:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Samsung pcshare manager op huawei

pwissink
Allen,

Ook ik zit te klooien met dit k*t modem. Verlang weer naar de tijd van de livebox met een Linksys E1000 router eraan. Dit is nu echt maar aanklooien. Na wat gezeik mijn telefoon aan de praat gekregen hoe het hoort (met een extra splitter), dan mijn ipod touch waarna ik niet kan streamen sinds ik de Huawei heb. Vanavond wilden we film kijken, streamen via Samsung pc sharemanager (heb nog windows xp op deze pc) maar deze herkent geen tv meer, laat staan een ander apparaat.
1. weet iemand hier een oplossing voor? Of moet ik wachten op een update die mogelijker wijs volgende maand of weet ik wanneer eraan komt?
2. Is het niet handiger de router uit te schakelen en er een echte draadloze router aan de modem te koppelen? (de E1000 die ik nog heb liggen) Zo ja, hoe doe ik dat?

Mvg

pwissink

I R Baboon
Waarom gebruik je dan niet de Linksys om je eigen netwerk mee op te zetten?
Als je niet telefoneert met de Huawei, kan je die zelfs als bridge modem inzetten.
Maar ook zo kan prima de Huawei samenwerken met de Linksys.

Als later dit jaar de firmware-update uitkomt, kan je weer proberen of het nu wel werkt met de Huawei.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

pwissink
Hoi IR baboon,

Heb ik inmiddels gedaan. Maar ik vind het zonde om een complete modem/router weer terug moeten zetten naar een modem en dan mijn oude router weer aan het netwerk te koppelen. Daarbij is het gewoon omslachtig om er weer een extra splitter tussen te zetten. We leven in 2011... Maar goed, ik heb de wifi uitgeschakeld op de Huawei en vervolgens de E1000 van Linksys erop gekoppeld op LAN1. Dit werkt perfect. De iPod kan weer met de pc gedeeld worden en ook de sharemanager van samsung vindt de tv weer. Voorlopig dan maar op deze manier tot de update komt?

Groet

I R Baboon
Het is inderdaad niet de elegantste oplossing.
Maar dit wel de beste oplossing tot de firmware update er komt.

Nu maar hopen dat de firmware-update ook je problemen oplost.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 26 2011 15:04:27:
@ pwissink

Waren al je apparaten aangesloten via LAN of via WIFI?
Gewijzigd door I R Baboon op 26 oktober 2011, 15:04

pwissink
@ Baboon,

Apparaten aangesloten via wifi behalve de (hoofd) pc en tv.

Groet

I R Baboon
Ben zelf ook aan het testen geslagen na meerdere berichten met DLNA problemen.
Bij mij functioneert DLNA ook niet als dat over de LAN poorten loopt.
Ik zal strakjes eens kijken of een sniffer iets meer licht kan brengen.

<strong>Automatisch samengevoegd met vorige post op:</strong> oktober 27 2011 00:55:01:
Welnu, sniffer brengt niet veel, want er is gewoon geen communicatie tussen DLNA server en cliënt.
Ze zien zich dus helemaal niet.

Windows Media Player 11 werkt wel. (Is ook een DLNA server + cliënt)
En via WIFI werkt ook alles.
Dus het probleem ligt in het LAN-LAN verkeer.

Ik zal eens mijn Online contact aan zijn jas trekken voor nadere info.
Gewijzigd door I R Baboon op 27 oktober 2011, 00:56

jvkl
Ik volg dit onderwerp met grote belangstelling.

Heb sinds kort ook het Huawei-modem. PC en Samsung TV zijn via LAN aangesloten. Met dit nieuwe modem kan ik ook niet meer streamen op de mediaplayer functie op de TV. Op mijn PC draait hiervoor DLNA-server software van servioo. Bij mij oude modem (een oud Draytek Vigor krijgertje) draaide dit probleemloos. Lijkt wel of modem wat tegenhoud....

I R Baboon
Kan weinig nieuws melden.
Online's technische boys weten van het probleem af.
Nu is het wachten wanneer zij een update uitbrengen.

JoLo
Ik heb hetzelfde probleem. Weet iemand of er al een oplossing is.
Alles werkt prima (1 Hoofd PC + verschillende laptops + wifi printer (CANON Pixma MP620)) behalve samsung TV (ue40d7000). Die meldt als je inlogt dat-ie een internet verbinding heeft en na een korte periode niet meer maar alleen lokaal te vinden. Via Allshare niet altijd te vinden. IK zou willen dat ik die mooie Online brief nooit ontvangen had, want mijn oude Livebox + Edimax Access Point werkte prima. Je zou zeggen dat je een stap vooruit gaat, maar in wezen ben ik nu een stap achteruit gegaan.

Oh ja, de samsung TV en laptops geven de optie om met WPS PBC aan de slag te gaan. Omdat ik niet weet hoe en of dat goed werkt (ivm veilingheid) doe ik het nog op de oude manier. Wie kan mij hier meer over verellen ? En hoe moet ik dan precies te werk gaan ?

Alvast dank

I R Baboon
Het is nog altijd wachten op de firmware update.

WPS is alleen handig als je niet weet hoe je je WIFI moet beveiligen.
Als jij dat al "met de hand" hebt gedaan, is WPS niet meer nodig.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung pcshare manager op huawei', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 6 05 december 2016, 17:43
Firmware Huawei HG655d Huawei configuratie en problemen 5 11 oktober 2016, 12:16
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen 400 07 september 2016, 21:04
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. Eigen modem configuratie en problemen 5 31 augustus 2016, 00:51
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen 10 29 februari 2016, 20:33
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:23:56
| Hans03:44:14
| Memooh05:10:53
| Wanabo09:47:00
| Tiger17:58:21
| ronald schuit18:56:50
| ekhhorlings21:16:34
| Lutz21:23:44
| mRcan22:48:02
| dutch flash23:04:27
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.