obey-robots.txt
09 December 2016, 20:15
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Thomsom modem TG712 en WIFI

baasR
Beste gebruikers,

Ik heb een modem van Thomsom (TG712) en dat wil ik draadloos gaan gebruiken.
1) kan dat en hoe doe ik dat?
2) heb ik dan meteen de beschikking over WIFI?

Ik heb een vaste lijn van KPN en mijn internetprovider is Online.

Heb vast dank voor een duidelijke reactie (ik ben een behoorlijke leek).

bR

RonEnzo
Als je een laptop of pc met draadloos hebt, kan je deze aanmelden op je modem. Onder je modem staat de ssid, en de pincode om je pc of laptop te kunnen aanmelden.

Smile
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it!

baasR
Alvast dank voor deze reactie. Maar: hoe meld ik me aan bij mijn eigen modem?

RonEnzo
Als je draadloos hebt aanstaan, zul je een melding krijgen dat er nieuwe stations zijn gevonden.

In windows 7 kan je ook een keer klikken rechtsonder op je netwerk icoontje... dan zie je als het goed is je eigen SSID erbij staan ... ( staat onder op je modem )

Erop klikken is verbinden (aanmelden) Je krijgt dan een melding terug dat je je pincode moet invullen.. ( staat onderop je modem )

Nog makkelijker is de cd erbij pakken die je erbij hebt gehad... Wink Ik had er ook een usb dongle bij voor een vaste pc..

baasR
Oeps, hier gaat iets niet goed. Want het modem is thans nog niet draadloos. Mijn excuses voor de verwwarring. Dus blijft de vraag: hoe meld ik me aan bij mijn eigen modem?

Misschien nuttig om te weten: ik kreeg dit modem van Online toegestuurd zonder gebruiksaanwijzing o.i.d. Ik denk dat dat zo ging omdat ik het niet draadloos zou gebruiken en omdat het installeren 'vanzelf' zou gaan.
Gewijzigd door baasR op 31 oktober 2011, 16:03

RonEnzo
Hoe bedoel je het modem is nog niet draadloos?

Wat zou je precies willen? Je laptop draadloos verbonden aan het internet ??

baasR
Mijn modem is verbonden aan het vaste telefoonnet. Dat zou ik draadloos willen doen. Daarnaast wil ik mijn modem gebruiken als Wifi.

RonEnzo
Je modem is helaas altijd bedraad.. Alleen de verbinding tussen het modem en je pc laptop, ipad, kan draadloos.

Of je zou de mogelijkheid moeten zoeken naar UMTS, maar daar worden de kosten een stuk minder interessant.

Wat voor apparaten wil je draadloos gebruiken? computer? ipad? laptop?

baasR
Ik heb een pc (is verbonden met modem). Maar ik overweeg een laptop aan te schaffen. En ik heb een mobieltje dat ik met Wifi wil gebruiken.

Gaat dat trouwens wel samen: mijn pc aangesloten op het modem én het modem met Wifi gebruiken?
Gewijzigd door baasR op 31 oktober 2011, 16:36

RonEnzo
Je kan beide tegelijk gebruiken.

Kijk even onderop je modem. Hier staat een SSID.. Zoek deze even op, op je mobiel ..

Zie je die SSID dan ??

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomsom modem TG712 en WIFI', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 7 07 december 2016, 20:26
Slome wifi Snelheid 2 05 december 2016, 16:47
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Hans00:55:33
| Wanabo01:41:11
| SterkeJerke02:34:31
| jms31903:30:09
| gvmelle05:21:56
| MBroertjes05:41:12
| dutch flash09:03:26
| Franx11:50:57
| Lutz13:22:03
| Johan420:05:04
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.