obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Time Capsule en huawei HG655D
timd
Goedemorgen,

Sinds een week heb ik van online een huawei wireless modem ontvangen en wil ik hier mijn Time Capsule op aansluiten.
Bij vorige providers heeft dit nooit tot problemen geleid, maar sinds ik deze modem heb.. Pfff..

Geen enkele instelling lijkt te werken, extenden, bridge, etc etc..
Elke keer als ik mijn TC aansluit op het modem dan krijg ik geen verbinding. Ik heb al verbinding proberen te krijgen middels een HUB (welke wel wordt herkent door de Huawei en ook verbinding geeft aan een Windows laptop), maar als ik de TC er vervolgens op aansluit dan heb ik geen verbinding meer.

Het modem is zeer uitgebreid in instellingen, maar ik kom er niet uit waar het precies misgaat richting de TC.

Wie heeft voor mij de oplossing en wat zie ik over het hoofd.

Hoor het graag!
 
I R Baboon
Dit topic eens goed doorlezen.
Op het einde staat een mogelijke oplossing.
Probeer dat eens uit.

Mediastreaming over LAN met Huawei HG655d
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
MDSN
Ik heb nét de Huawei aangesloten en probeer sindsdien de Time Capsule zover te krijgen dat hij 'Extend Network' pakt via de Huawei maar de melding is 'This Network cannot be extended.

Nog leuker is dat er een 2TB backup disk in zit die ik nu enkel kan gebruiken via de LAN en ik niet draadloos bij mijn Time Capsule disk kan.

Geprobeerd los ergens in huis te extenden: nope.
Geprobeerd aan de Huawei zélf te koppelen en dan op die manier het netwerk uit te breiden: nope.
Geprobeerd zonder wifi via LAN aan de Huawei te koppelen om te kijken of ik via de Huawei dan de Time Capsule disk kan bereiken, dan maar zonder netwerk extensie: nope.

Ik ben redelijk wanhopig inmiddels.
Wat moet ik doen? De Time Capsule moet gewoon werken want als fotograag MOET ik dagelijks backups maken van mijn studiowerk just in case.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Time Capsule en huawei HG655D', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie