obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Xbox Live & Draadloze Verbinding probleem
Sabre-Raven
Gisteren heb ik mijn Livebox vervangen door de Huawei HG655d. In de hoop dat de verbinding er op vooruit zou gaan.
Nu heb ik juist het idee dat mijn draadloze verbinding langzamer geworden is (of schommelt) en daar komt nog bij dat ik niet meer op Xbox Live kan komen.

Als ik de verbinding test op mijn X360 krijg ik de melding dat de MTU te laag is. Heb op verschillende fora gelezen dat je dit kunt aanpassen op de modem pagina. Maar, op de modem pagina kan ik nergens de MTU waarde vinden :S

Iemand hetzelfde probleem en misschien een oplossing hiervoor?
 
Jamo
Ja, zie mijn net geplaatste bericht. Ik lees nu pas jouw bericht. Gedeelde smart dus ...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox Live & Draadloze Verbinding probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Advertentie