obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Gebruikershandleiding Huawei HG655d en firmware versie
Titanium
Heeft iemand ook een ordentelijke gebruikershandleiding van de Huawei HG655d?
In de handleiding die Online levert staat veel niet beschreven
Ik probeer QoS profielen aan te maken, maar heb geen idee of ik het correct doe
Ik begrijp dat de HG655d een gestripte versie is van de Huawei Home gateway
Wat zou verder de meest recente firmware versie moeten wezen en waar is die te vinden?
Smile
 
I R Baboon
De firmware wordt uitsluitend verspreidt door Online zelf.
Tot nu toe is er geen andere firmware uitgebracht dan die je nu al hebt.
Als het goed is zit er wel eentje in de pijpleiding..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Titanium
I R Baboon , bedankt voor je update t.a.v. de firmware.Smile
Daar hoef ik dus zelf niets voor te doen, deze wordt t.z.t. vanzelf geïnitieerd vanuit Online.

Dat van die gebruikershandleiding vind ik van Huawei wel een aanfluiting.
Voor de Home gateway gebruiken ze een generiek platform, echter per uitvoering worden meestal maar een beperkt aantal functies ondersteun.
Over port forwarding zijn wel wat voorbeelden en topics te vinden.
Evenals voor het aansluiten van een harddisk en FTP.
Echter QoS ondersteuning en een backup verbinding middels een 3G USB stick staat nergens beschreven, ook niet op de site van Huawei zelf.Frown
 
I R Baboon
Ja, hebt gelijk.

Het enige advies van mijn kant is om eens rond te kijken op het Huawei Tech Forum.
Ik verwacht dat andere routers qua functioneren lijken op de HG655d.

Link: -> http://forum.huawei.com/jive4/categor...tegoryID=3
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
De update gaat automatisch. Daar hoef je niets voor te doen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruikershandleiding Huawei HG655d en firmware versie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Advertentie