obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Fiberfast beschikbaarheid
foxmulder
Hoi hoi,

Ik woon zelf in Breda en nu is hier al een tijdje geleden VDSL buitenring geplaatst op de kabelverdeler waar ik op zit. Online wist me niet te vertellen wanneer daadwerkelijk het abonnement beschikbaar is...

Kunnen jullie misschien een indicatie geven? Of is dit afhankelijk van KPN?

gr,

Will
 
jpt
neen helaas niet!
dit forum heeft niets met online te maken is onafhankelijk een forum door en van gebruikers.
je zal moeten wachten tot online dit gaat aanbieden bij jou.

ik zelf zit in Amsterdam ondanks dat ik glasvezel kan nemen in de wijk waar ik zit
heeft online hier nog alleen adsl tot 20 mb(waar ik overiggens tevreden mee ben)

grts
 
I R Baboon
Op VDSL buitenring kan je alleen van KPN (en dochters) gebruik maken.
VDSL via Online loopt (nog) steeds via de telefooncentrale zelf.

Wanneer KPN ook andere aanbieders toelaat op zijn buitenring is onbekend.
Misschien alleen als de Opta KPN daartoe dwingt.
Dus dat kan nog jaren duren.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
foxmulder
dat is balen...wel vreemd op de cursus die ik een aantal maanden geleden heb gehad zei KPN dat andere Telco's, waaronder Online, ook toegang heeft tot buitenring.

Ik zie dat bijv. Telfort het wel aanbiedt, dat is weer een KPN dochter. Ik heb nu "snel" internet waar ik maar 10 vd 20 mbit haal. Maar goed, onder dat contract kun je toch niet uit als je nog geen jaar lid bent lijkt me
 
I R Baboon
Ja, contract moet je uitzitten of afkopen.
Je kan een postcodecheck doen bij Telfort om te zien of je aansluiting al geschikt is voor de buitenring.

Voor de rest is het afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.
KPN zal uiteindelijk wel andere aanbieders toelaten op de buitenring, maar eerst krijgt de eigen winkel het alleenrecht.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
foxmulder
via de postcodecheck zag ik idd dat vdsl buitenring hier beschikbaar is. wordt dus uitzitten ;/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fiberfast beschikbaarheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
fiberfast abbo Klacht over Online : 15 09 dec 2013
Fritzbox voor fiberfast instellen Eigen modem configuratie en problemen : 3 12 nov 2012
Eerste ervaring met fiberfast... Huawei configuratie en problemen : 6 28 okt 2012
Alternatief modem bij Fiberfast VDSL2 abonnement Eigen modem configuratie en problemen : 3 09 okt 2012
Online introduceert FiberFast, snel VDSL abonnement. Huawei configuratie en problemen : 29 07 apr 2012
Advertentie