obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655d en Mac = traag internet
Samm
Over een Wi-Fi verbinding.
Maar het probleem lijkt opgelost te zijn; Ik had de verbinding even getest met een oude Windows pc en een netwerkkabel om te kijken of hier de verbinding ook traag zou zijn. Was dus niet het geval.
Ik heb hiermee kunnen bevestigen dat het niet aan de Huawei modem lag maar aan mijn Macbook. Via Google kwam ik op een Mac forum terecht waar de tip werd gegegeven om 2 DNS server adressen toe te voegen in de netwerksettings. Na dit te hebben toegevoegd, laadde internet gewoon weer snel.
Hoe het werkt met die DNS servers heb ik geen idee van (misschien weet jij dat) Maar ik heb in iedergeval weer gewoon vlot internet.
 
I R Baboon
DNS en een trace zijn twee verschillende dingen.
Ik zie niet hoe die met elkaar te maken hebben.

DNS vertaalt een url in een ip adres. Dat is alles.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d en Mac = traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie