obey-robots.txt
11 December 2016, 05:03
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

is er een oplossing voor die lage snelheid??

Excellence
hey,
ik heb sinds kort hele lage snelheden (van 19 kb tot 500 kb) download snelheid. normaal gaat et dan 1300 kb/s...
dus als ik zit te spelen (couter strike source bijvoorbeeld) dan zit ik me soms rot te laggen!! is er nou iets wat je kunt doen aan die lage snelheid?
ik heb al TCP optimizer gedaan en ik heb geen spyware of wat dan ook op mijn pc...
dus ik hoop dat iemand mij kan helpe....
Thnx

OllieBBommel
Bij mij is de download snelheid sinds afgelopen maandag dramatisch naar beneden gegaan. Ik download via nieuwsgroepen (eweka) en dacht dat het aan mijn instellingen zou liggen. Ik heb collega's die hetzelfde probleem hebben, maar via een andere provider. Ook bij Kwello hebben ze last van het downloaden via eweka, dus waar komt dit probleem dan vandaan ?

delilalkanli
Excellence schreef:
hey,
ik heb sinds kort hele lage snelheden (van 19 kb tot 500 kb) download snelheid. normaal gaat et dan 1300 kb/s...
dus als ik zit te spelen (couter strike source bijvoorbeeld) dan zit ik me soms rot te laggen!! is er nou iets wat je kunt doen aan die lage snelheid?
ik heb al TCP optimizer gedaan en ik heb geen spyware of wat dan ook op mijn pc...
dus ik hoop dat iemand mij kan helpe....
Thnx

Delete ff je cookies,geschiedenis,en offline bestanden ..
Sluit P2P Programma's indien die aanstaan ..
Stel je firewall in om de poorten door te laten ..
Dit zal moeten lukken veel suc6 !!

En open de bestemde poorten voor CSS
Zie : www.portforward.com

Veel Suc6

walterd
probeer eens een ander adsl modem, ik heb nu een zyxel er achter hangen en nu heb ik mijn snelheid terug

Excellence
met een andere modem gaat ie veel sneller
ik zit met het zelfde probleem als jij...
maarja weet je wat et is, ik heb speedtouch 510 en die gaat niet sneller dan 300 kb/s
ik denk dat het komt door die update. ik hoop dat ze er iets aan doen want dit is niet normaal
Gewijzigd door Excellence op 05 oktober 2006, 19:08

Excellence
Ik weet missschien waardoor dit komt.
als ik bittorent aan heb staan kan ik nauwelijks het internet op ook al download ik en upload ik met 10 kb/s
volgens mij komt het door minder aantal connecties per minuut die de livebox maakt....
weet iemand hoe je deze moet vermeerderen? of klopt mn theorie helemaal niet!
Laat het me weten

cerebral32
Wat wel erg opvallend is, is dat ik tot nu toe al minimaal 3 mensen heb gezien die exact hetzelfde probleem hebben als ik heb..Net aangesloten op het 20Mbit abonnement en alle 3 niet boven de 600 KB komen..Ik geloof soms best in toeval maar dit is niet een van die gevallen..

En 600 KB mag best ok zijn maar als ik betaal voor een 20Mbit abonnement verwacht ik ook wel dat de speedtests die gedaan worden dan boven de 600 KB uitkomen..Welke speedtest er ook gedaan wordt op welke site dan ook, hij komt nooit boven die 600 KB uit..

Bij de Helpdesk zeiden ze dat mensen in de eerste week wel vaker "geknepen worden", hier kan ik me echter heel weinig bij voorstellen..

P.S. Dit zijn de statistieken die de modem geeft:

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1024 Kb
DownStream 20468 Kb
Afname Dichtbij : 10.5 (dB)
Ver weg : 1.8 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 10 (dB)
Ver weg : 15 (dB)
HEC-teller 166
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 9
ES-teller van 1 dag 0

Op zich lijkt dat prima ALS hij dat ook daadwerkelijk zou doorgeven...

Mijn Livebox staat naast het ISRA punt en ik zit zo'n 536 meter van de centrale verwijderd. Algemeen gezien lijk ik dus een vrij optimale aansluiting te hebben, maar de snelheid haalt het dus bij lange na niet bij wat het zou moeten zijn..

Iemand anders van jullie ooit van dit zogenaamde "knijpverhaal in de eerste week van aansluiting" gehoord ?
Gewijzigd door cerebral32 op 08 oktober 2006, 02:12

Excellence
Bij de Helpdesk zeiden ze dat mensen in de eerste week wel vaker "geknepen worden", hier kan ik me echter heel weinig bij voorstellen..

bij mij is de snelheid al 900 kb/s geworde
dus volgens mij is et probleem bijna verholpe Smile

Wanabo
Dit vermoeden van "geknepen worden" heb ik al eens eerder geroepen. Vind het wel frappant dat nu kennelijk zelfs de helpdesk dit toegeeft.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

cerebral32
Wanabo schreef:
Dit vermoeden van "geknepen worden" heb ik al eens eerder geroepen. Vind het wel frappant dat nu kennelijk zelfs de helpdesk dit toegeeft.

Dit is een reactie van iemand op een ander forum:

"Hoi,

wat ik zie is dat veel telco's hun ANP systeem (nog) niet hebben aangepast. Automatic Network Provisioning system. Dat is een systeem wat jou verbinding opleverd van aanvraag tot een werkende verbinding. Bij veel telco's is dat systeem nog niet volledig aangepast voor adsl2+. Dus zal jouw verbinding nog op een aantal punten geknepen worden. In jouw geval heeft de DSLAM/ASAM een correcte profiel van 20mbit maar een MGX of een 10K verder in het pad kan nog een "wide open" adsl1 profiel hebben waardoor je "lage" download snelheden hebt. Waarom dat zo is, is omdat het ANP systeem meestal een aantal jaar geleden is opgezet en niet zo makkelijk is om om te zetten. Dus zullen ze (denk ik) handmatig een aantal aanpassing doen. Intern loopt er vast wel een provisionings storing voor jouw verbinding of worden die in bulken gedaan en communiceren ze naar klanten die klaagen dat het een week duurt. Werkwijze is speculatie, maar het technische niet."

Misschien een betere verklaring, ik zou het niet weten...

Misschien maar eens opgooien bij de Helpdesk..

Your current bandwidth reading is:

5.40 Mbps (ATM line rate)

which means you can download at 602 KB/sec. from our servers.

En hoger komt ie echt niet...(De Cistron site)

De Upload lijkt ie wel volledig te pakken...
Gewijzigd door cerebral32 op 08 oktober 2006, 18:27

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is er een oplossing voor die lage snelheid??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 29 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen 16 04 november 2016, 22:35
voorinformatie voor overstap Algemeen 8 23 juni 2016, 08:11
Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra Eigen modem configuratie en problemen 3 20 mei 2016, 23:43
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vdbits02:47:20
| Wanabo05:44:57
| Carlovanlent07:33:33
| Matthy Alblas09:50:07
| ronald schuit10:18:15
| famcai10:52:18
| cdb15:31:31
| peukevreugd17:57:32
| johan32417:58:26
| Hans19:07:36
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.