obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
huawei hg655d
Familie Stevens


 <1 ms     1 ms   <1 ms  192.168.1.1
  17 ms    17 ms    17 ms  Eigen IP
  16 ms    16 ms    16 ms  10GE1-2.dr2-asd7.nl.euro.net [194.134.187.54]
  73 ms    16 ms    16 ms  10GE8-4.cr1-asd6.nl.euro.net [194.134.162.12]
  17 ms    16 ms    17 ms  PC17.cr1-asd8.nl.euro.net [194.134.161.162]
  16 ms
 
I R Baboon
Dat ziet er uit zoals ik verwachtte.
Geen problemen daar, dus.

Nu is de PC zelf aan de beurt. Die kan ook de lag veroorzaken.
Kijk eens eerst of er vreemde dingen gebeuren op de PC.
Check de PC met een virusscanner (actuele virusdefinitie), dan met een anti-malware scanner.

Als daar niets uit komt, moeten we kijken of er iets is wat je verbinding belast.
Kijk via een netwerksniffer wat er allemaal gebeurt op je internetverbinding.
Wireshark of TCPView (even Googlen) zijn uitstekende programma's.
Je moet vooral kijken naar de upload van je verbinding.
Want ADSL is asynchroon. Dus de upload gaat altijd ten koste van de download.
Er is geen algemene boosdoener door mij aan te wijzen, omdat elke PC zijn eigen installatiegeschiedenis heeft.
Dus daar moet je met een beetje eigen wijsheid naar kijken.

Als je toch niets bijzonders ziet, dan wordt het steeds waarschijnlijker dat de server zelf de lag creƫert.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Familie Stevens
IK heb geen virus of malware op me pc staan, als ik met TCP view kijk dan zie ik het enige dat raar is dat er 20 processen van Spotify open zijn, maar die zenden maaar heel weinig bytes per process, dus ik denk niet dat dat het is. Conclusie is dat het bij Riot ligt?

Toch vind ik het raar aangezien het probleem is begonnen toen ik de nieuwe modem/router kreeg van Online
 
I R Baboon
Dat kan ook toeval zijn.

Probeer zoveel mogelijk programma's die in de achtergrond lopen te beƫindigen.
Check op welke game server je werkelijk zit. Misschien kan je dat veranderen in de software van het spel.
Probeer dan ook eens andere server uit, als dat mogelijk is.
Check op fora en Google of je de enige bent met dit probleem.
Gewijzigd door I R Baboon op 28 december 2011, 12:40
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'huawei hg655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie