obey-robots.txt
07 December 2016, 17:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Huawei HG655 instellen thuis groep

charles
Ik heb van online een nieuwe modem gekregen Huawei HG655 . Ik werk met windows 7 op mijn computer via kabel en draadloos een laptop met ook windows 7 ook staat er draadloos een Phillips Tv aangesloten. Ik had altijd een thuis netwerk maar dit werkt nu niet meer. Online reageert slecht en help me gewoon niet ik had liefst mijn oude modem want daar had ik geen problemen mee. Ik zit jammer genoeg nu met een contract aan online en een systeem wat maar voor de helft werkt. Hoe kan ik nu weer een thuis netwerk of thuis groep kan instellen ?

oppie
Er ontbreekt de nodige info.

-Wat was je oude modem? De livebox of welk ander modem?
-Had je handmatig instellingen aangepast op je andere modem, welke instellingen?
-Wat wil je doen wat eerst wel lukte en nu niet meer, waar gaat het dan precies mis?

charles
Oppie,

Ik had eerst een Thomson 402F2F daarmee kon ik direct een thuis groep installeren op mijn pc via kabel en op de laptop draadloos. Ik kon op mijn tv draadloos op mijn pc kijken zoals films. Nu heb ik overal gewoon internet maar ze kunnen niet communiceren met elkaar.

Ik heb samen met de help desk van online wat wijzigingen gedaan om mijn laptop sneller te maken verder niets.

Charles

oppie
Ik weet niet wat je bedoelt met "een thuisgroep installeren". Bedoel je het uitwisselen van bestanden naar PC en laptop en vice versa dmv het delen van mappen?
En bedoel je dat je vanaf je TV toegang had tot je PC waar je dan via windows media player bepaalde mappen hebt gedeeld om zo video vanaf je PC op je TV te kijken? Geef dan eens _precies_ aan waar het mis gaat ipv alleen een algemene omschrijving te geven.

Heb je al op de modempagina http://192.168.1.1 -> Geavanceerd -> uPnP Ingeschakeld?

Ook geef je aan dat je met de helpdesk je laptop "sneller hebt gemaakt". Je gaf niet aan dat die traag was. Of bedoel je dat het internet traag was op je laptop via wifi?

Nogmaals, hoe meer informatie en hoe specifieker, hoe beter.

charles
Juist ik bedoel het uitwisselen van bestanden zoals jij omschrijft en het kijken van films van mijn pc op de tv. Ik kan nu ook niet printen vanaf mijn laptop naar de pc. Voorheen met mijn oude modem zag ik op mijn pc bij netwerk de laptop en v.v.

Op de tv zag ik alle films en foto's zowel op mijn pc als op mijn laptop en kon deze dan afspelen.

De laptop was traag op het internet en de helpdesk heeft mij diverse wijzigingen laten uitvoeren in mijn modem via http://192.168.1.1

Charles

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 10 2012 21:52:58:
Oppie

Ik heb nu uPnP ingeschakeld en nu zie ik bij netwerk netwerkinfrastructuur mijn modem HG655d en bij andere apparatuur ook hetzelfde staan.

Charles
Gewijzigd door charles op 10 januari 2012, 21:52

oppie
Herstart je apparaten eens. Voor het delen van bestanden heeft het modem geen invloed anders dan je vorige modem dit had. Misschien omdat 1 van je PCs het als nieuw netwerk ziet moet je eens kijken naar je firewall (norton/AVG etc) instellingen op de PC/Laptop. Schakel die eens uit en probeer het nogmaals.

charles
Ik heb de pc en de modem herstart zonder resultaat.

Als ik kijk naar het netwerk overzicht zie ik op de pc dat dit lan verbinding netwerk 2 heet en op de laptop draadloze verbinding HG644D-CCD947.

Ze geven beide hetzelfde schema weer : PC naar Switch dan naar gateway naar Internet.

de laptop naar HG655D-CCD947 en dan naar switch .

oppie
En het uitschakelen van je anti virus programma's op alle apparaten? Zorg ook dat alle PCs/laptops in dezelfde werkgroep staan. Dit stel je in bij de eigenschappen van de PC (mijn computer - eigenschappen).

charles
Oppie,

Ik heb nu al veel meer de werkgroepen waren niet gelijk nu wel en ik zie nu op de pc de laptop en op de laptop de pc alleen vraag hij nu om een wachtwoord wat ik zo niet weet maar verder uit moet zoeken.

Ik ben al een een HEEL stuk verder en wilde morgen maar verder zoeken.

Alvast hartelijke bedankt want ik had er zelf nooit opgekomen. Nu alleen nog het probleem met wachtwoorden die we er nooit op hadden oplossen .

Nogmaals bedankt en welterusten.

Charles

oppie
Oke goed om te horen. Zo zie je maar dat je een eind kan komen met wat hulp. Succes verder.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655 instellen thuis groep', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 6 05 december 2016, 17:43
Firmware Huawei HG655d Huawei configuratie en problemen 5 11 oktober 2016, 12:16
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen 400 07 september 2016, 21:04
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. Eigen modem configuratie en problemen 5 31 augustus 2016, 00:51
Fritzbox 7390 online telefonie instellen lukt niet. Eigen modem configuratie en problemen 9 08 juli 2016, 22:28
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:23:26
| Hans03:43:44
| Memooh05:10:23
| Wanabo09:46:30
| Tiger17:57:51
| ronald schuit18:56:20
| ekhhorlings21:16:04
| Lutz21:23:14
| mRcan22:47:32
| dutch flash23:03:57
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.