obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Vervanger voor Huawei HG655d
huawei
De HG655d ondersteunt geen NAT loopback is volgens mij de correcte bewoording voor het niet mogelijk zijn van het door mijzelf extern benaderen van mijn NAS.
Een oplossing zou een zijn contact maken via een proxy. Dat lukt me niet. Te weinig kennis hierover.

De makkelijkste oplossing, denk ik, is het aansluiten van een modem dat het wel mogelijk maakt om naar het internet te gaan en weer rechtstreeks naar binnen kijken naar mijn NAS.

Wie weet of er een modem te koop is dat zonder problemen met Online aan te sluiten is en mijn probleem oplost?

Ik kwam op marktplaats het volgende modem tegen, weet iemand of dat de truc doet?
Thomson TG712 modem router, ook bekend als de opvolger van de Livebox welke gebruyikt wordt door Orange/Online.


Gewijzigd door huawei op 22 januari 2012, 13:46
 
I R Baboon
Blijf maar weg van de TG712.
Als dat een exemplaar is van Online zelf, heb je geen admin toegang.


Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
huawei
Dank voor antwoord.

Als iemand een goede hardware oplossing weet (ander modem?) dan hoor ik het graag.

Voor het proxy probleem heb ik een oplossing gevonden: in de internet browser onder verbindingen de al eerder gesuggereerde proxy.online.nl:8080 invoeren. Het hoe en waar is me nu duidelijk.

 
I R Baboon
Een tip. Als je gebruik gaat maken van Firefox of Chrome, kan je handige proxy plugins inzetten.
Dan verandert je WAN ip adres met een muisklik.
Kijk eens bij Anonymox http://www.anonymox.net/en

Online heeft een open netwerk.
Je kan dus vrijwel iedere ADSL modem+router voor Online gebruiken.
En met de Huawei zijn de telefonie gegevens van Online gemakkelijk te achterhalen.
Dus je kan ook kiezen voor een VOIP router.


Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Waar kan je de telefoon gegevens dan zien,ik zie alleen maar ****** staan.

 
I R Baboon


Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Jeff
@Pbwinter

Je zou eens kunnen kijken of je een lockvrije KPN Experiabox zou kunnen vinden, Deze blijken ook zeer goed te werken voor online (gebruik zelf een 2e hans) die ik op marktplaats tegenkwam en is vrij configureerbaar.


3343509335
 
pbwinter
Maar dan heb ik nog steeds geen gegevens van online,ik heb geen idee hoe dat moet met Firebug.

 
I R Baboon
Firebug installeren in Firefox.
De *** selecteren (high-lighten).
Rechtsklik -> Element inspecteren.
In Firebug scherm DOM tab selecteren van het stijl venster aan de rechterkant. Niet die van het hoofdvenster.
Naar onder scrollen in DOM venster tot je password ziet.
Bij "value" staat wat je nodig hebt.

Voorbeeld:
  • tabIndex
  • tagName "INPUT"
  • textContent ""
  • textLength 8
  • title ""
  • type "password"
  • useMap ""
  • value "hier staat het wachtwoord"


Gewijzigd door I R Baboon op 14 februari 2012, 13:28
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Ik kom er niet uit,wat bedoel je met *****

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vervanger voor Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie