obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Streamen van media met de Huawei HG655d
stoopy
Hallo ,

Ik heb ook sinds gisteren een Huawei HG655d modem en kan dus ook niet meer streamen naar mijn ps3.
Baal als een stekker en vraag mij dus af wanneer er een oplossing in de vorm van een software update zal komen .
Na alles wat ik gelezen heb weet ik dat er geen trucjes zijn maar dat het echt een probleem is .
Hopelijk kan iemand ons ( nu dus niet trotse ) bezitters van de Huawei helpen .

Groeten Erik
 
I R Baboon
Een firmware update zit nog steeds in de pijpleiding (blijkbaar een zeer lange).
Kijk bij de statuspagina van de router. Als je firmware eindigt met B023, heb
je nog de oude originele eerste firmware. Als dat anders is, heb je ook een nieuwe firmware.

Je kan ook een andere router inzetten. Ook de oude die je misschien eerst had.
Alleen is het probleem dat telefonie aan je Huawei gebonden is.
Dat kan een probleem zijn met de Thomson bijvoorbeeld.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Dus worst case kan het nog tot juni duren.
En dan nog hopen dat de problemen ook daadwerkelijk opgelost zijn.

Dan kan je het beste een eigen router kopen.
Online laat zich niet van zijn beste kan zien, dat is duidelijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
stoopy
Mister Baboon ,

Ik heb de oude B023 firmware maar ik neem aan dat het nog steeds de nieuwste is .
Kan ik echt de Thomson niet terug plaatsen ?
Waarom ben ik niet gewaarschuwd terwijl het al zo lang bekend is dat deze router storingen heeft op dit gebied ?
Ik kan de Thomson zeker niet eraan koppelen als router en hier mijn pc en ps3 achter hangen zodat ik de Thomson gebruik om te streamen ..
Ik vind het absurd als het niet terug te draaien is eigenlijk .

Groeten Erik
 
I R Baboon

Quote


Ik heb de oude B023 firmware maar ik neem aan dat het nog steeds de nieuwste is.
Ja

Quote

Kan ik echt de Thomson niet terug plaatsen?
Voor internet kan dat zeker. Voor telefonie is dat wel een probleem.

Quote

Waarom ben ik niet gewaarschuwd terwijl het al zo lang bekend is dat deze router storingen heeft op dit gebied?
Geen idee.

Quote

Ik kan de Thomson zeker niet eraan koppelen als router en hier mijn pc en ps3 achter hangen zodat ik de Thomson gebruik om te streamen..
Nee, met de Thomson van Online is dat niet mogelijk. Hij kan alleen als modem/router ingezet worden op een Online verbinding.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Streamen van media met de Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Zyxel modem herstart bij streamen muziek Zyxel configuratie en problemen : 1 16 okt 2018
Advertentie