obey-robots.txt
04 December 2016, 23:20
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken

HTTP FTP PRIVATE SERVER !!

delilalkanli
Hallo mensen ,

Ik heb een Apache Server gedraaid op me pc.
Maar het probleem is ??
Als ik mijn externeip bezoek kom ik op de livebox pagina i.p.v.
op de Apache FOlder ?????

Hoe kan ik dit oplossen

MVG ,,Delil

Wanabo
Als je thuis je externe ip benaderd dan kom je idd in de config van de LB.

Met een omweg gaat het wel goed!
Stel een proxy in --> proxy.wanadoo.nl --> poort: 8080
Lokale adressen niet via een proxy --> 192.168.*.*;194.134.7.*

Dan moet het werken!. Dit forum is ook ooit eens begonnen op een server thuis en kwam deze problemen ook tegen. Wink
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Lizard
Of je host file aanpassen.

Richard
Momentje.... deze persoon heeft ook een bericht op het computeridee forum gezet als ik me niet verigs, zelfs ik kwam in zijn Livebox terecht.

Hij moet een port-forward maken van poort 80 naar zijn lokale ip waar de webserver op draait.
Als dat goed werkt, dan kan hij daarna via proxy gaan kijken of zijn hosts file aanpassen.
Eerst moet ie zorgen dat die forward goed staat.Smile
Gewijzigd door Richard op 06 oktober 2006, 02:12
Greetings, Richard.

jonas
En in ieder geval internet access uitzetten.
There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't.

Richard
Internet access uitzetten??? Kun je aangeven wat je precies bedoeld? Want ik zie zo vlug geen optie "internet acces" in e Livebox, of ik kijk verkeerd, dat kan natuurlijk ook.

Greetings, Richard.

jonas
Ohoh, ik was te snel met mijn term (grrrr... ik let daar altijd zo op). Anyway, het heet Internet Toegang (lijkt erop). Zie screenshot.
80

Hier gaat het waarschijnlijk om.
- inloggen op livebox
- geavanceerd
- firewall
- toegang

Groeten!

P.S. Jij bent ook nog laat wakker Richard. :-)
Gewijzigd door jonas op 07 oktober 2006, 04:43

Richard
Nee dat maakt niet uit.
Als je die uitschakelt kunnen mensen van externe isp's er niet op, dat klopt.
Maar als ik bijv. jouw ip adres heb, en jouw poort 80 is niet geforward, kan ik gewoon in jouw standaard configuratie kijken en wijzigen, ondanks het feit dat je die toegang uit hebt staan.
Dat is een beetje het probleem en is met de nieuwe firmware ook niet opgelost. Ik noem dat een behoorlijk beveiligingsprobleem en vraag me af of Orange hiervan wel op de hoogte is.

Greetings, Richard.

jonas
Aaaoowwwhh, misverstandje. Is trouwens een behoorlijke issue als je het mij vraagt!

Richard
Is trouwens een behoorlijke issue als je het mij vraagt!

Ja echt wel, net zo'n groot issue als wanneer je het root wachtwoord niet wijzigt in de advanced config, dat elke janjudokus die op orange zit en jouw orange ip kent, fijntjes via telnet op je livebox kan inloggen met root en het standaard wachtwoord en daar doodleuk wijzigingen in kan gaan aanbrengen.

Maar ik ga het dus niet aan Orange vertellen, dat ze maar opzouten. Zolang ze niet die poort 25 uitgaand vrijgeven, ga ik ze ook niet op ideeën brengen bij dit soort zaken.
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HTTP FTP PRIVATE SERVER !!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
https werkt wel http niet Zyxel configuratie en problemen 3 02 maart 2016, 20:28
ftp server Huawei configuratie en problemen 4 14 februari 2016, 23:46
Teamspeak 3 server poortforwarden mislukt steeds? Algemeen 4 29 december 2015, 12:09
geen verbinding met server Storing 42 19 oktober 2015, 14:25
Port forwarding (voor Minecraft server) Huawei HG655d Huawei configuratie en problemen 6 17 mei 2015, 17:35
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:26:21
| frankvdz00:30:10
| ronald schuit01:03:13
| Wanabo03:09:36
| dutch flash03:14:12
| RichieB03:45:25
| Roroko05:00:08
| Hans06:53:08
| Lutz07:51:03
| Sambala09:58:27
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?