obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Inkomende snelheid
Serellyn
Hallo allemaal,

allereerst wil ik beginnen te zeggen dat ik dit niet als klaagtopic wil inzetten. Ik zou graag advies willen hebben en misschien ervaringen van andere mensen.
Ik ben woonachtend in Enschede in de wijk Boswinkel. Qua aansluiting heb ik t-mobile Online snel internet + tv.

Volgens de specificaties zou ik tot 20 Mb/s download moeten halen, natuurlijk zit daar verlies op.
Overigens behaal ik maximaal tussen de 10 en 11 Mb/s download, ofwel ongeveer een snelheidsverlies van 50%.

Wat ik me afvraag, is dit normaal of zou ik even naar T-Mobile moeten bellen om mijn lijn door te meten?
Zijn er eventueel nog andere tricks om de snelheid wat op te schroeven?

alvast bedankt.

Excuses voor het plaatsen in een verkeerde sectie, kan een moderator deze verplaatsen naar de goede sectie?
Overigens weet ik ook niet waar ik mijn statistieken kan vinden zoals de afstand tot de centrale etc.
 
I R Baboon
Topic verplaatst...Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Serellyn
@ I R Baboon, dankje Smile
@ Oppie, bedankt voor de link.

De gegevens die ik kreeg van de test waren als volgt:
Naam:Enschede-Wesselerbrink
Code:Es-Wsb
Afstand:± 3048 meter

Dat is inderdaad een flinke afstand, ik dacht dat er wel een punt dichterbij was.
In verhouding met de afstand, klopt de snelheid dan?
 
Serellyn
@Oppie bedankt voor de info, wat ik mij dan afvraag is...

Momenteel heb ik een tot 20Mb aansluiting, maar haal rond de 10Mb. Als ik nou een 10Mb verbinding afsluit bij Online, hou ik dan wel de maximale snelheid van 10Mb?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inkomende snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid : 10 02 mei 2016
Advertentie