obey-robots.txt
09 December 2016, 18:15
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

instellen router/modem

kaboutertje
Hallo wie kan mij aub helpen met het goed instellen.sinds kort heb ik een nieuw modem/router een huawei hg655d de vorige ander merk was stuk maar daarvoor werkte alles prima.
Nu kan ik van buiten af (wel via mijn netwerk)f niet op mijn nas komen via ip of domeinnaam www.pereboomschoon.nl.
Groetjes en alvast bedankt.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 07 2012 19:02:44:
Hallo wie kan mij aub helpen met het goed instellen.sinds kort heb ik een nieuw modem/router een huawei hg655d de vorige ander merk was stuk maar daarvoor werkte alles prima.
Nu kan ik van buiten af (wel via mijn netwerk)f niet op mijn nas komen via ip of domeinnaam www.pereboomschoon.nl.
Groetjes en alvast bedankt.
Gewijzigd door kaboutertje op 07 maart 2012, 19:02

oppie
Je geeft niet genoeg informatie. Een paar vragen: Je hebt een domein naam die verwijst naar je eigen IP adres waar je op een server thuis een website hebt staan? Wat is de bedoeling? Wat had je hiervoor in het oude modem ingesteld om dit te laten werken?

kaboutertje
de website moet nog gemaakt worden maar voorheen kon ik gewoon in mijn nas komen van buiten af.nu heb ik een nieuwe en ander model router en lukt het niet.de instellingen bij de oude router weet ik niet meer.

oppie
Bij de data op je NAS op bij de webinterface? Welk IP adres heeft je NAS? Dit IP stel je vast in. Vervolgens forward je de juiste poort naar dit IP adres.

Zie: http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4646&rowstart=0

kaboutertje
dit heb ik ingesteld,maar geeft http status 502

oppie
Kaboutertje, ik wil je graag helpen maar met globale antwoorden op mijn vragen komen we niet verder. Wees eens wat gedetailleerder en uitgebreider.

kaboutertje
geen idee wat u wilt weten ik probeer u antwoord te geven op uw vragen.

ip van de nas is:192.168.1.65 en is een vast adres
poort 5000 is ook open gezet.
als ik mijn sip nummer van buiten intoets kom ik op mijn router/modem.
Gewijzigd door kaboutertje op 08 maart 2012, 13:47

oppie
Wat wil je benaderen op je NAS? De data of de webinterface? Welke poort heb je hiervoor ingesteld op je NAS? Deze poort forward je via de link in mijn eerdere post naar het IP adres dat je noemt. Post anders eens wat screenshots van hoe je het hebt ingesteld (zoals de screenshots in de post van de link).

kaboutertje
de data poort 7000 en de webinterface poort 5000 wil ik benaderen. hoe plak ik hier een screenshot in?heb hem opgeslagen in word maar kopieren en hier plakken werkt niet.
Mijn nas is een synology 210j

oppie
probeer http://http://img405.imageshack.us/ eens. Daar kun je uploaden. De links plak je dan in je reply.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellen router/modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 7 07 december 2016, 20:26
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen 16 04 november 2016, 22:35
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:34:39
| Wanabo01:12:05
| jms31901:30:17
| Hans01:32:12
| gvmelle03:22:04
| MBroertjes03:41:20
| dutch flash07:03:34
| Franx09:51:05
| Lutz11:22:11
| Johan418:05:12
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.