obey-robots.txt
11 December 2016, 08:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Klantenservice beloofd tot 2x toe terug te bellen, dus niet.

gps
Augustus vorig jaar internet besteld en werd bevestigd door Online. Toen ik in september bericht kreeg dat ik was aangesloten werkte het niet. Ik kon naar een 088 nummer bellen maar dat werkte niet, na intoetsen klantnummer werd de verbinding verbroken. Ik moest dus naar het 0900 nummer gaan bellen en ik heb toen ook doorgegeven dat het 088 nummer niet werkte. Kreeg toen als antwoord dat het bekend was dat het soms niet werkte. Men ging het uitzoeken tot ik begin december bericht kreeg dat er in plaats van 4 draadjes er slechts 3 draadjes op mijn aansluiting aanwezig waren en ze toch geen internet konden leveren en ik het reeds betaalde abonnementsgeld vanaf augustus volledig terug zou krijgen. Natuurlijk kreeg ik achteraf maar een gedeelte terug. Ook moest ik maar met KPN contact opnemen. Maar KPN zei dat Online dit moest oplossen omdat Online bevestigd had dat ze internet konden leveren. Online gelijk weer gebeld via het 0900 nummer en nadat ik dit vertelde zou men het alsnog in orde gaan maken en zou 2 januari 2012 internet moeten werken. 29 december 2011 kreeg ik weer bericht dat het weer uitgesteld werd en dat het 20 januari zou worden. Natuurlijk werkte het weer niet en moest ik weer naar het 0900 nummer bellen omdat het 088 nummer nog steeds niet werkte. Er moest een monteur van Online komen. Dus snippermiddag. Hij kreeg het niet voor elkaar en moest er toch iemand van KPN komen. Half februari zou hij komen dus weer een snippermiddag. Deze monteur had het binnen een half uur voor elkaar. Het lag gelukkig niet aan onze installatie. Toen ben ik noodzakelijkerwijs gaan bellen naar het 0900 nummer vanwege het teveel in rekening gebrachte abonnementsgeld. Men zou terug bellen maar gebeurde niet. Weer ben ik gaan bellen en heb ik het ook gehad over mijn inmiddels aardig opgelopen belkosten met mijn mobieltje naar het 0900 nummer.. Dit zou ook verrekend worden en men zou terug bellen. Er werd weer niet terug gebeld. Ik weer bellen naar het 0900 nummer en toen moest ik vanwege de belkosten afschriften van de telefoon rekening door faxen. Ik dit helemaal uitgewerkt en door gefaxt. Toen werd ik de volgende dag wel terug gebeld. Meneer, belkosten worden niet vergoed, een prettige dag verder. Ik dacht dat ik gek werd, na 7 maanden eindelijk internet en dan de kosten buiten mijn schuld om doodleuk niet vergoeden !!!!!!!!!!!!!
 
rrozema
Schriftelijke klachten worden doorgaans met meer attentie gelezen. Je zou dus nog eens kunnen proberen een brief te schrijven t.a.v. de afdeling 'klachten'. Niet aangetekende brieven willen nog wel eens 'zoek' raken, dus als het je echt wat waard is, kun je de brief best aangetekend of op een of andere manier met ontvangstbevestiging versturen.

Beschrijf in de brief duidelijk wat je wil dat ze voor je doen en geef ze een (redelijke) termijn waarbinnen ze gereageerd dienen te hebben.

Succes

N.B. zorg wel dat je brief beter leesbaar is als je post hier. Ik begrijp dat je verontwaardigd bent, maar op deze manier is je verhaal vrijwel niet te begrijpen en zul je dan ook vrijwel zeker niet bereiken wat je wil bereiken. Laat bijvoorbeeld een welwillende bekende van je de brief eerst eens goed doorlezen en corrigeren voordat je hem aan Online/T-Mobile verstuurt.
 
gps
Het wordt nog erger: Internet werkte dus NIET! Er zou een monteur komen van Online en als bleek dat het onze fout was dat het niet werkte moest er €90,00 betaald worden. Deze monteur constateerde dat het NIET onze fout was want er moest zelfs een monteur van KPN bij komen want er zat ergens iets fout tussen de centrale en ons isra punt. Dit is toen opgelost maar nu krijg ik de factuur en wat blijkt: Er wordt toch €90,00 in rekening gebracht vanwege de monteur!!
 
oppie
Bel eens en geef aan dat je een klacht wilt indienen over de gang van zaken. Dat kan ook telefonisch volgens mij.
 
Tiger
Beste GPS,

Zelf heb ik afgelopen jaar ook veel problemen gehad waar ik ook belkosten voor heb moeten maken i.v.m. een verbinding die foutief geleverd werd.
Heb hier veel tijd en energie in gestoken maar alle klachten via mail op de site van Online kenbaar gemaakt.
Het heeft inderdaad veel moeite gekost omdat er toch een aantal zaken langs elkaar heen liepen maar uiteindelijk naar volle tevredenheid door Online opgelost
waaronder ook de belkosten vergoed zijn en zeer vriendelijk door de medewerkers van Online geholpen ben.
Ik lees vaker dat het niet zo is maar in mijn geval betekend dit dat het ook anders kan en dit mag dan ook eens kenbaar gemaakt worden.
Mijn ervaring is dus vriendelijkheid kost niets en ik ben perfect geholpen.

Ik hoop voor jou dat als jij alles goed duidelijk maakt ook goed geholpen wordt.


Succes, Tiger
 
gps
Vanavond 40 minuten (inclusief wachttijd) gesproken met een medewerker van Online.Hij heeft het dossier doorgelezen en daar staat in dat ik zelf op 30 januari een monteur besteld zou hebben om de aansluiting te installeren. Maar dit is niet waar! Ik heb op 30 januari gebeld dat de internet verbinding niet werkte. Ik heb gesproken met ene Olaf. Hij heeft het een en ander nagekeken en kwam er niet uit en vertelde mij dat de enige oplossing was om een monteur te sturen. Hij benadrukte dat als de monteur constateerde dat de fout na het Isra punt zat ik €90,00 moest betalen. Zat de fout voor het Isra punt dan waren er voor mij geen kosten. Hier ben ik akkoord mee gegaan omdat ik zeker wist dat ik geen fout had gemaakt. De monteur van Online is gekomen en constateerde dat er halverwege de centrale en het Isra punt iets niet goed zat en dat hij KPN ging inschakelen. Een paar dagen later is de KPN monteur gekomen en constateerde hetzelfde. Hij ging weer weg om het te fixen en zou met een half uurtje terug zijn. Dit gebeurde ook en toen was het voor elkaar. Dus het was niet mijn fout maar nu mag ik toch €90,00 voor de monteur betalen omdat volgens het dossier van Online ikzelf een monteur besteld zou hebben om de aansluiting te installeren! Alles zat al gemonteerd maar het werkte niet! Ik denk dat er nog maar 1 middel is en dat is storneren en geheel kappen met Online. Ik wacht nog even af want de medewerker zou de bandopname van het gesprek van 30 januari gaan opvragen als die er zou zijn.
Gewijzigd door gps op 07 mei 2012, 22:56
 
oppie
Heb je mijn tip al opgevolgd?
 
Tiger
gps schreef:

Vanavond 40 minuten (inclusief wachttijd) gesproken met een medewerker van Online.Hij heeft het dossier doorgelezen en daar staat in dat ik zelf op 30 januari een monteur besteld zou hebben om de aansluiting te installeren. Maar dit is niet waar! Ik heb op 30 januari gebeld dat de internet verbinding niet werkte. Ik heb gesproken met ene Olaf. Hij heeft het een en ander nagekeken en kwam er niet uit en vertelde mij dat de enige oplossing was om een monteur te sturen. Hij benadrukte dat als de monteur constateerde dat de fout na het Isra punt zat ik €90,00 moest betalen. Zat de fout voor het Isra punt dan waren er voor mij geen kosten. Hier ben ik akkoord mee gegaan omdat ik zeker wist dat ik geen fout had gemaakt. De monteur van Online is gekomen en constateerde dat er halverwege de centrale en het Isra punt iets niet goed zat en dat hij KPN ging inschakelen. Een paar dagen later is de KPN monteur gekomen en constateerde hetzelfde. Hij ging weer weg om het te fixen en zou met een half uurtje terug zijn. Dit gebeurde ook en toen was het voor elkaar. Dus het was niet mijn fout maar nu mag ik toch €90,00 voor de monteur betalen omdat volgens het dossier van Online ikzelf een monteur besteld zou hebben om de aansluiting te installeren! Alles zat al gemonteerd maar het werkte niet! Ik denk dat er nog maar 1 middel is en dat is storneren en geheel kappen met Online. Ik wacht nog even af want de medewerker zou de bandopname van het gesprek van 30 januari gaan opvragen als die er zou zijn.


@gps,

Bellen geeft vaak verwarring het beste is om via de site van Online een mail te sturen met daarin je verhaal (klacht) doe dit zo uitgebreid en duidelijk mogelijk.
Je krijgt een bevestiging van de mail en er neemt iemand van het klachtenteam contact met jou op.
Het voordeel van de mail is dat je alles zwart op wit hebt en geen belkosten en laat de afspraken die het klachtenteam met jou afspreekt via de mail bevestigen.
Zelf heb ik hier naar alle tevredenheid een oplossing gekregen van Online.
Ik wens jou succes voor een goede oplossing van je probleem.

Tiger
 
rrozema
Juist ja. Zoals gezegd: schrijf je klacht aan Online, niet bellen. Bellen werkt alleen bij kleine problemen waarvoor je precies kunt uitleggen wat er aan de hand is. Voor grotere en lastigere problemen kun je in een brief of mail rustig de tijd nemen om duidelijk uit te leggen wat er aan de hand is en de persoon aan de ontvangende kant kan je verhaal rustig doorlezen en indien nodig nogmaals herlezen of zelfs aan een ander laten lezen. Bij een telefonisch contact is dit allemaal niet mogelijk en ben je afhankelijk van de juiste interpretatie van dat ene moment tijdens jullie gesprek. Het is echter nog niet te laat. Als je nu alsnog rustig een duidelijke klacht brief schrijft over de gang van zaken en die opstuurt aan Online, weet ik behoorlijk zeker dat jouw probleem binnen enkele dagen verholpen is. Communiceren is een kunst. Sommige mensen lijkt het heel eenvoudig af te gaan en voor andere mensen kost het gewoon wat meer moeite. Pas je gewoon aan en dan bereik je wat je wil. Bij Online werken ook best redelijke mensen die echt jouw probleem wel gaan begrijpen als je ze maar de kans geeft.
 
Tiger
@gps,

Het zou fijn zijn als jij een reactie zou willen afgeven op het voorstel wat is gedaan.
Jij hebt een probleem en er worden jou wat tips gegeven om te proberen om je probleem op te lossen maar jij geeft geen reactie.
Eigenlijk jammer want leden van het forum proberen jou te helpen om tot een oplossing te komen.
Maar OK als jij hier geen gebruik van wilt maken toch succes gewenst.

Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice beloofd tot 2x toe terug te bellen, dus niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:30:04
| vdbits06:41:15
| Wanabo09:38:52
| Carlovanlent11:27:28
| Matthy Alblas13:44:02
| ronald schuit14:12:10
| famcai14:46:13
| cdb19:25:26
| peukevreugd21:51:27
| johan32421:52:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.