obey-robots.txt
11 December 2016, 05:03
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Live pauzeren lukt niet

liekie14
Ik heb sinds begin februari het totaalpakket in huis, internet, bellen en digitale tv mét harddisk. Het lukt mij niet om live tv te pauzeren, ik kan het beeld wel stilzetten, maar er wordt niks opgenomen, bij het opnieuw indrukken van de pauzeknop krijg ik gewoon weer live tv te zien. Een heel enkel keertje lukt het wel, maar ik kan er geen pijl op trekken. Ik heb hiervoor zojuist de klantenservice gebeld en deze meldde mij dat ze wachten op een update van de hardware ofzo en dat daarom live tv pauzeren nog niet mogelijk is. Ik moet dat maar doen middels de opnameknop (opnemen lukt trouwens wel). Ik vind dit niet kloppen, er wordt geadverteerd met opnemen én live tv pauzeren. En volgens de gebruiksaanwijzing zou dit ook tegelijk moeten kunnen. Indien ik live tv wil pauzeren middels de opnameknop kan ik dus niet meer tegelijkertijd een ander programma opnemen. Waarom ik heel soms wél live pz kan pauzeren kon de klantenservicemedewerker niet verklaren.
Ik ben hierover niet geinformeerd door T-mobile en ik vind het een kwalijke zaak. Ik ben bij een perfect werkende Tele-2 weggegaan, aangezien T-Mobile hetzelfde pakket aanbiedt voor een aanzienlijk lagere prijs, maar dan moeten ze wel leveren wat ze aanbieden!!
Ik ben eerlijk gezegd bang voor een lange moeizame weg hiermee en daarom wilde ik mijn klacht op dit forum plaatsen om het zodoende zwart op wit te hebben.
Graag zou ik een adequate oplossing van Online willen zodat ik op zeer korte termijn gewoon moeiteloos live tv kan pauzeren én tegelijkertijd kan opnemen ....zoals Online het aanbiedt. Anders zie ik mij genoodzaakt mijn contract wegens wanprestatie te verbreken.
 
I R Baboon
Om specifiek welk type ontvanger gaat het?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
oppie
Rebox PVR gebruikt Online. Ik heb deze recorder ook (twee stuks) en op beide werkt het wel. Dat het een gebrek in de FW is lijkt me dan ook onwaarschijnlijk. Heb je al geprobeerd het apparaat te herstellen naar fabrieksinstellingen? Hoe is je loop kabel aangesloten? Indien dit geen soelaas biedt zou ik nog eens contact opnemen. Het moet ook op jouw ontvanger werken, zo niet dan kunnen ze altijd een nieuwe sturen.
 
liekie14
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de HUWAEI HG655d. Fabrieksinstellingen heb ik idd vandaag hersteld, maar het probleem is niet veranderd. Wat is precies de loopkabel?? De digitale TV-ontvanger is een ON-1011TPVR
Gewijzigd door liekie14 op 29 maart 2012, 19:36
 
oppie
De loopkabel is het kleine korte kabeltje aan de achterkant van de recorder. Deze zou op twee plekken verbonden moeten zitten met de recorder zodat er een loop (lus) wordt gevormd door het apparaat heen.
 
rrozema
Je kunt dit forum natuurlijk prima gebruiken om een open dagboek bij te houden van de voortgang van je probleem, maar bedenk wel dat dit een onafhankelijk forum is; je probleem hier melden is niet voldoende om straks -indien het niet wordt verholpen- je contract te kunnen ontbinden. Als dat je intentie is moet je het probleem nu al schriftelijk aanmelden bij T-Mobile zelf. Liefst aangetekend verzenden die brief en zet er duidelijk in per welke datum je verwacht dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Je geeft hier al aan dat je ze best de kans wil geven het probleem op te lossen, dus het zal geen probleem zijn een datum in de brief te zetten over 1 of 2 maanden. Dan ben je heel schappelijk geweest en sta je op die datum sterk om je contract echt te laten ontbinden.
 
Roroko
Ik gebruik ook de Rebox ON-1011TPVR en live tv pauzeren is op zich geen probleem al wil de harde schijf wel eens moeilijk doen.
Ik heb de Rebox zo ingesteld dat hij de uitzending die ik bekijk altijd aan het opnemen is (waar ik dit ingesteld heb weet ik zo niet, dat zal ik eerst thuis moeten bekijken) op die manier kan ik ook live terugspoelen als ik wat gemist heb.

Het enigste probleem is de harde schijf.
  • Als het blauwe lampje van de schijf langzaam knippert dan is het goed en neemt hij gewoon op.

  • Als het lampje continu brand dan neemt hij niets op en kan ik ook niet de tv uitzending live pauzeren, dan moet ik snel een zender omhoog of omlaag en weer terug schakelen zodat de harde schijf weer begint met opnemen.

  • Als het lampje niet brand dan doet hij helemaal niets, niet live pauzeren maar ook een programma die ik wil opnemen lukt niet. (Als hij op de ingestelde tijd moet opnemen en het lampje brand niet dan krijg ik op mijn tv een melding dat ik mijn harde schijf moet ontkoppelen en weer aan moet sluiten)


Zoals je ziet werkt het wel maar nog niet storingsvrij.
 
liekie14
Roroko: bedankt voor de informatie, ik ga er eens goed voor zitten of ik wellicht ook dingen anders in moet stellen, maar het verhaal van zappen naar een ander kanaal komt me bekend voor. De enkele keer dat live pauzeren me wel lukte was dat altijd als ik even van kanaal was gewisseld.

Rrozema; bedankt voor je tips, ik besef me zeker dat ik op dit forum geen officiele klacht kan neerleggen. Ik hoop wel dat andere gebruikers (of forumspotters van T-Mobile) mijn probleem herkennen en me ermee kunnen helpen. Het openbare internet lijkt in dit soort gevallen doeltreffender te werken dan als enkeling je beklag te doen bij een klantenservice.
Ik ga zeker Online aangetekend verzoeken binnen een maand de problemen op te lossen.
 
Roroko
Ik heb nog even bij de instellingen van mijn Rebox gekeken.

Om de tv live te kunnen pauzeren zul je TimeShift (USB) aan moeten zetten.
Dit staat onder Menu-Extra`s-Opname Opties-TimeShift (USB).
Je kunt dit instellen van uit t/m 120 minuten, ik heb hem op 120 staan maar het kan ook met minder.

Verder zul je het blauwe lampje op de harde schijf in de gaten moeten houden zoals ik dat in mijn vorige bericht heb aangegeven.

Ik hoop dat de harde schijf problemen in een toekomstige update opgelost worden.
 
janw
hallo,
Welke usb kabel gebruiken jullie?
Ik bedoel de kabel tussen de harde schijf en de recorder.
Mijn ervaring is als je het korte usb kabeltje gebruikt die van ongeveer 10 cm hij wel alles goed doet
Als ik die lange usb kabel gebruik neemt hij ook niet goed op en werkt de timeshift ook niet altijd.
Het is dan net of de harde schijf te veel weerstand ondervind bij de lange kabel
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Live pauzeren lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vdbits02:47:25
| Wanabo05:45:02
| Carlovanlent07:33:38
| Matthy Alblas09:50:12
| ronald schuit10:18:20
| famcai10:52:23
| cdb15:31:36
| peukevreugd17:57:37
| johan32417:58:31
| Hans19:07:41
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.