obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Pfffffff Sim blokkering en niet in mijn "My T-Mobile" kunne !
Vr6-Driver
Ik heb per ongeluk 3 keer een verkeerde pin code ingetikt. Nu kan je wel via My T-mobile wel je PUK aanvragen, maar daarvan ben ik mijn inloggegevens van kwijt. Om die gegevens weer te krijgen, wordt er een smsje gestuurd met de informatie, maar dat kan niet omdat de telefoon geblokkerd is !

Wat moet of beter kàn ik doen ?

06 Nummer : 06-12345678
E-mail : xxx@live.nl

Ondertussen ben ik nu ten einde raad !

M.v.g Richard Hoppenbrouwer !
Gewijzigd door I R Baboon op 09 juni 2012, 23:58
 
Tiger

Quote

Vr6-Driver schreef:

Ik heb per ongeluk 3 keer een verkeerde pin code ingetikt. Nu kan je wel via My T-mobile wel je PUK aanvragen, maar daarvan ben ik mijn inloggegevens van kwijt. Om die gegevens weer te krijgen, wordt er een smsje gestuurd met de informatie, maar dat kan niet omdat de telefoon geblokkerd is !

Wat moet of beter kàn ik doen ?

06 Nummer : 06-12345678
E-mail : xxx@live.nl

Ondertussen ben ik nu ten einde raad !

M.v.g Richard Hoppenbrouwer !


Beste Richard,

Ruim 1 week geleden heb jij deze topic geplaatst is het dan zo moeilijk om naar de dichts bijzijnde T-Mobile shop te gaan om je probleem op te lossen ???.

Succes er mee.

Tiger

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 05 2012 21:32:51:

Quote

Tiger schreef:

Quote

Vr6-Driver schreef:

Ik heb per ongeluk 3 keer een verkeerde pin code ingetikt. Nu kan je wel via My T-mobile wel je PUK aanvragen, maar daarvan ben ik mijn inloggegevens van kwijt. Om die gegevens weer te krijgen, wordt er een smsje gestuurd met de informatie, maar dat kan niet omdat de telefoon geblokkerd is !

Wat moet of beter kàn ik doen ?

06 Nummer : 06-12345678
E-mail : xxx@live.nl

Ondertussen ben ik nu ten einde raad !

M.v.g Richard Hoppenbrouwer !


Beste Richard,

Ruim 1 week geleden heb jij deze topic geplaatst is het dan zo moeilijk om naar de dichts bijzijnde T-Mobile shop te gaan om je probleem op te lossen ???.

Succes er mee.

Tiger


Beste Richard,

Ik vindt het een beetje irritant dat jij een topic plaatst waar jij antwoord op krijgt maar niets meer van jou laat horen.
Vraag mij eigenlijk af wat je dan op dit forum zoekt als jij nergens op reageert.
Kan natuurlijk ook zijn dat jij ook niet meer op internet kan komen???.
Of je probleem is intussen opgelost laat dit dan toch even weten.

Tiger
Gewijzigd door I R Baboon op 09 juni 2012, 23:58
 
I R Baboon
Heb de privé gegevens even veranderd in bovenstaande postings.
Is niet zo heel verstandig om dat op een openbaar forum neer te zetten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pfffffff Sim blokkering en niet in mijn "My T-Mobile" kunne !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie