obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
problemen problemen
cemeli
beste mensen heb een probleem met online

ben al 5/6 jaar lid van hun
in het begin kon ik met 16 nog wat mb downloaden maar na een jaartje was mijn snelheid 14 mb had een foto van mijn statistieken van mijn modem naar hun op gestuurd
ze gingen testen alles was goed zeiden ze elk jaar werd het steeds minder, steeds zeiden ze het ligt aan de kabels
vele malen gebeld de ene zei de snelheid is te laag klopt wij gaan het oplossen de andere keer zeiden ze het ligt aan de kabels
wat heb ik gedaan

heeft mijn kabels getest met een monteur met een apparaat(die ik zelf heb geregeld met een vriend) ,conclusie kabels zijn goed

wat ik heb gedaan is om mij gerust te stellen nieuwe kabels ,verhuist naar de isra punt (cat6 beetje overbodig maar om mij te uitsluiten )pc geformatteerd

probleem blijft
online gebeld ,ze zeggen probleem is verholpen maar nee (heb ze weer gebeld dat ik niet tevreden bent en dat ik nog steeds problemen hebt hoor binnen een paar dagen weer van hun
vandaag weer gebeld iemand gekregen die nog nooit van fec errors heb gehoord wat ie zei meneer aan ons ligt het niet meer dit is nou je download snelheid in het begin heb je gewoon geluk gehad

wat kan ik nog meer doen?
weet geen raad meer
wie kan ik inschakelen om dit probleem te oplossen
in de omgeving van mijn postcode downloaden ze tussen 15 en 17mb
nog iets mijn broertje woont 500m verder hij krijgt van de 20 mb 19.6

zie beneden voor de fouten



Verbindingsstatus




DSL synchronisatiestatus Verbonden
Verbonden gedurende 4 Dagen 02:50:05


Lijnstatus




Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 1015

Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 12104

Verbindingstype ADSL2+
Kanaaltype Interleaved
Upstream SNR (dCool 8.4
Downstream SNR (dCool 8.1
Upstream uitgangsvermogen (dBmV) 12.4
Downstream uitgangsvermogen (dBmV) 19.5

Upstream CRC fouten 147

Downstream CRC fouten 202035

Upstream FEC errors 206430

Downstream FEC errors 21969797



Lijn Demping Status




Upstream demping (dCool 15.5
Downstream demping (dCool 30


 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Advertentie