obey-robots.txt
03 December 2016, 14:39
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen oplossing voor fout van Online bij verlenging abonnement

mjeur
Ik zag in juli aantrekkelijke aanbieding bij Online, mijn abonnement loopt tot 1 oktober dus meteen gebeld voor verlenging op 2 juli, Gesprek opgenomen, bevestiging gehad, mooi. Nee dus. Vanaf 2 juli gaat alles fout met deze verlenging (Online heeft dit ook tel. erkend en beloofde oplossing) Ben nu 5 telefoontjes en 2 aangetekende brieven verder zoals het er nu uitziet vanaf ma 1 okt geen internet en tv. Ik kan het niet meer opbrengen om NOG een keer te bellen. Heeft hier iemand een suggestie? Bedankt !

oppie
Bel morgen of maandag terug en vraag naar de klachten afdeling. Telefonisch word je dan doorverbonden.

mjeur
Het probleem is, dat HEB ik al 5 keer gedaan en 2 aangetekende brieven gestuurd en steeds : "sorry, onze fout , alles wordt opgelost, we bellen zsm terug" Al die keren niet terug gebeld, laatste contact al weer bijna 2 weken geleden. En ik ben altijd heel vriendelijk en begripvol gebleven. Zit er trouwens dik in dat ik maandag geen internet, telefoon en tv meer heb. Pfff en dat alleen omdat ik mijn contract tijdig wilde verlengen. Het zit er in dat ik va maandag geen internet/telefoon/t heb maar ik kan het niet meer opbrengen nog keer te bellen. Ik voorzie een traject Kassa/Radar etc.niet dat ik daar zin in heb. Misschien nog een derde aangetekende brief eerst
Gewijzigd door mjeur op 28 september 2012, 22:21

I R Baboon
mjeur schreef:

Zit er trouwens dik in dat ik maandag geen internet, telefoon en tv meer heb.

Waarom denk je dat?
Je huidige contract blijft toch doorlopen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

mjeur
Ten eerste heb ik dan geen tv want heb UPC kabel opgezegd omdat ik digitenne zou krijgen, heb ook nog geen pakket ontvangen met HD recorder etc.
Ten tweede vertelde Huub an klantenservice dat ze bij abonnementen ALLES gecanceld hebben dus er vanaf 1 okt niets meer staat. Dit was op 17 sept, ook hier niet beloofde terugkoppeling binnen paar dagen gehad.
Gewijzigd door mjeur op 29 september 2012, 13:29

I R Baboon
Dat met UPC is op zich logisch.

Het is opmerkelijk dat Online alles stopt zet bij een contract vernieuwing.
Heb ik nog nooit van gehoord.

Je kan eens kijken of Webcare iets voor je kan doen.
https://twitter.c...

mjeur
Ja uiteraard is dat logisch want heb UPC op 2 juli opgezegd per 1 oktober. Misschien gaat dat bij hun ook mis en houd ik nog even kabel tv Smile

Ja ze hadden het foutief gecanceld was natuurlijk niet de bedoeling

Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken bij webcare

I R Baboon
En? Al iets wijzer of ben je echt al afgesloten door Online?

Nog een tip.
Als je switcht naar Xs4all heb je in één dag weer internet. Dat gaat wel over UMTS verbinding.
Helaas is dat geen goedkope provider, maar wellicht een oplossing om de nood te lenigen.

mjeur
Niet afgesloten maar vanaf morgen geen tv want die was bij UPC

Gisteren nog aangetekende brief gestuurd naar directeur Costumer Operations nog even dat afwachten.

Ja had ik ook al gezien XS4all en ze hebben beste goede aanbieding op moment. Ik durf het alleen nog niet zo goed want strraks houden ze me bij ONLINE aan het contract( waarvan ik niet eens weet of ik het heb en waar ze soepzooitje hebben gemaakt) Kunnen providers heel vervelend in zijn. Ik moet ze dan eerst in gebreke stellen en dan kan ik pas opzeggen wegens wanprestatie. IK wacht nog even af omdat ik gelukkig nog internet heb.
Bedankt voor het meedenken !

I R Baboon
Providers verwerken brieven relatief langzaam, is mijn ervaring.
Dus ik vermoed dat dit nog een tijdje gaat duren.

Het goede nieuws is dat je nog kan internetten. PC
Ik vermoed dat de sloop van je lijn niet doorgaat.
Normaliter wacht een provider daar geen dag langer mee dan nodig is.
Maar ik hou nog een slag om de arm, soms weet je het nooit.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen oplossing voor fout van Online bij verlenging abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 29 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:44:05
| Tiger03:05:26
| dutch flash04:09:14
| Roroko04:19:44
| Wanabo04:28:36
| Lutz08:16:00
| Ronsworld15:12:49
| ronald schuit15:18:50
| okkie_199417:14:43
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?