obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Trage internet van 18Mb naar 13Mb
achzo
Nou Lutz. Het zou al fijn zijn als ik die 18 kan krijgen want mijn postcode is het Afrika van Nederland. Glasvezel verwachtbaar in 2020, asjemenou blij dat wij niet worden vergeten!
Maar ik ben niet de enige die hier last van heeft, het is dus geen individueel probleem maar een algemeen probleem!

Heb de Huawei getest in Duitsland bij een kennis, na de instellingen aanpassen aan de isp en zie het ding kon met gemak de 50 leveren van die koperen aansluiting, 46,7 gemiddeld. Huawei is dus okido.

Heb in de beginjaren 2000 de E-tech V2 gebruikt voor een van de eerste betaalbare 10 aansluitingen, nooit problemen en ook dit apparaat werkt nu nog op deze online aansluiting.
Dus lijnverbinding van ispserver naar klant in orde, aansluitingen in huis en pc in orde. Nu online nog.

Wil niet onvriendelijk worden maar het ligt toch echt aan: Wat er aan de ene kant wordt ingestopt(online) komt er aan de andere kant(mij) weer uit en dit is geen 18/20 zoals het voor einde 2012 altijd was.

Mvg,
............
 
Lutz

Quote

achzo schreef:

Heb de Huawei getest in Duitsland bij een kennis, na de instellingen aanpassen aan de isp en zie het ding kon met gemak de 50 leveren van die koperen aansluiting, 46,7 gemiddeld. Huawei is dus okido.

............


zo kan je eeeen modem niet volledig testen. Het probleem met Huawei is, dat het voor een bepaalde downloadsnelheid een "beter" signaal moet hebben dan een high end modem.

Dit neemt niet weg, dat het op de lagere snelheid na een stabiele verbinding levert.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage internet van 18Mb naar 13Mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie