obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
Webmail lezen in Ajax layout
Lutz
Hebben jullie dat ook? Ik lees op de laptop emails als webmail, te weten met het Ajax layout.
Zit in de email een link, dan moet ik deze naar de browser plakken. Erop klikken werkt niet. Het standaard layout doet dat wel, maar ik ben vergeten waarom ik het Ajax layout gebruik.

Kan iemand dit phenomeen bevestigen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 03 2012 18:30:39:
Is er werkelijk niemand die dat voor mij kan testen? Indien van niet moet ik aannemen, dat jullie nooit per webmail lezen, of nooit Ajax gebruiken. Dat kan ik bij voetbalfans uit Rotterdam begrijpen, maar niet bij forummers uit Amsterdam...


Gewijzigd door Lutz op 03 november 2012, 18:30
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lutz
Gebruikt er nog iemand het Ajax layout?


"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lutz
Vandaag heb ik IE10 geïnstalleerd. Met als gevolg, dat de Webmail niet via IE10 te benaderen valt in Ajax layout. Wel werkt het in Firefox...


"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Jeff
Ik kan het helaas niet testen met IE10 en ajax,Daar ik hem niet geinstaleerd krijg.
Betreffende het niet kunnen werken met de webmail, Als je na het inloggen van webmail een wit scherm krijgt dan lijkt dat een issue te zijn met waarschijnlijk de website van online (Heb dit fenomeen ook meermaals gezien bij de belgieshe provider telenet,Deze gebruiken ook zimbra mail).
Kijk voor alle zekerheid eens of je ActiveX Filtering hebt aanstaan,Deze kan namelijk ook roet in het eten gooien,


3343509335
 
Lutz
Wat ik al dacht is door andere bronnen bevestigt:
http://www.zimbra.com/forums/users/60...s-8-a.html

Het lijkt een bug in het webmail programma Zimbra te zijn.

Bij mij heeft het niets met ActiveX filtering te maken.


Gewijzigd door Lutz op 10 juni 2013, 21:36
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
devious
bug in Zimbra of bug in IE10...whatever, alweer een reden om geen Microploft te gebruiken...

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webmail lezen in Ajax layout', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Webmail inbox exporteren Algemeen : 2 20 jul 2016
webmail werkt slecht Email : 5 17 nov 2015
Reclame in webmail mailbox Algemeen : 19 17 aug 2015
Advertentie