obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
huawei traag
gws
Ik ben nieuw op deze site en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik heb al jaren van zonnet tot online verschillende modems, maar nu lukt t me niet.
De Huawei heb ik een paar maanden en deed t best goed maar sinds kort hebben al mijn apparaten problemen met internet, van i-pet tot windows 7 computer
opnieuw pagina opvragen lang wachten enz
als ik in de modem op diagnose klik krijg ik
DSL Status De DSL is verbonden.

PPP status Verkrijgen IP-adres van de PPP mislukt. Controleer de PPP-instellingen.

Netwerkstatus Diagnose voltooid.


DHCP status Verkrijgen IP-adres geslaagd. WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 Het IP adres is 82.156.xxx.xxx.

Netwerkstatus De diagnose is voltooid. Er is verbinding met het internet.

van de ppp instellingen kan ik nergens iets vinden via google dus ik weet niet wat ze moeten zijn.
---

via de speedtest 459 kbits down en 235 kbits up en ping 163ms 711ms 2719ms
en een tweede keer
2763 kbits down en 553 kbits up 191ms 375ms 512ms
---
in de logfiles staat de error die hier meer in twijfel wordt getrokken
2012-11-04 12:36:45 Kernel Warning klog 104 104<1> Intrusion -> IN=nas_a1_0 OUT= MAC=04:c0:6f:1b:2a:21:00:25:9e:f4:42:c3:08:00 SRC=175.143.113.175 DST=82.156.xxx.xxx LEN=52 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=118 ID=20259 DF PROTO=TCP SPT=56379 DPT=23085 WINDOW=8192 RES=0x00 SYN URGP=0
----
om de volgende info wordt vaak gevraagt dus die voeg ik gelijk bij ;)
Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 1022
Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 15173
Verbindingstype ADSL2+
Kanaaltype
Interleaved
Upstream SNR (dB) 9.3
Downstream SNR (dB) 8.3
Upstream uitgangsvermogen (dBmV) 12.3
Downstream uitgangsvermogen (dBmV) 19.5
Upstream CRC fouten 2069
Downstream CRC fouten 112882
Upstream FEC errors 972300
Downstream FEC errors 9285787

volgens mij heb ik niets in de instellingen aangepast. HELP
Gert-Willem


MOD edit: wan ip adres gemaskeerd...Better safe then sorry.
Gewijzigd door I R Baboon op 09 november 2012, 02:11
 
Lutz
Het Huawei modem heeft alle instellingen voor online reeds vooraf ingesteld. Maar het modem heeft zijn eigenheiden. Wil je het volgende proberen: zet het modem uit wacht een minuut of langer, en zet het modem weer aan.

Zodra het modem weer online is en verbinding met het internet heeft, herstart je alle computers, telefoons, I-pads en dergelijken.

Eerst alle niet Apple computers en telefoons herstarten, zodra deze werken de apple computers aanzetten.

Het Huawei modem heeft een slechte reputatie omtrent Apple, ze praten niet hetzelfde protocol.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Je hebt een 1483 Bridged verbinding. Dan is een mislukte PPP verbinding normaal gedrag.

De melding uit het log file is al vaker langs gekomen. Zoek maar eens op het forum naar klog.
Er is niets ernstigs aan de hand.

Hoe lang is je DSL verbinding up met die intrainwaardes?

Heb je die verbindingsproblemen over WIFI of ook met apparatuur die met een netwerkkabel aangesloten is?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'huawei traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie