obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
Email instellen na crash
Lutz
Wat staat er nog bij meer instellingen?

uitgaand van dit plaatje:

http://imageshack.us/photo/my-images/16/outlookinstellingen.png/

Verder zou ik, om te testen, een email naar een ander account sturen, en niet de testknop gebruiken.

Verder hoe goed is de laptop nog? Wat is bij de crash gebeurt, werd Windows opnieuw geïnstalleerd, en hoe is de status van de harde schijf?

(scandisk met bijde opties laten draaien).
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Simones
bedankt voor jullie reacties,

In outlook heb ik niet verder gekeken in de instellingen.
Zover ik weet kan je daar indien van toepassing instellen als je SMTP server authenticatie vereist het wachtwoord.
en verder de poorten (normaal gesproken 25 pop 110 smtp)
De computer had een bluescreen maar hij doet het verder nog prima.
Ik weet bijna 100% zeker dat het daar niet aanligt aangezien ik het ook op een andere laptop heb geprobeerd.

mvg
simone
 
I R Baboon
Kijk, als je 100% zeker weet dat alles goed staat ingesteld, is er maar één oorzaak over.
De fout ligt dan bij Online zelf. Daar is iets verkeerds gegaan met je mail instellingen.
En dan is het gewoon toeval dat dit samen valt met je problemen met je pc.
Ongebruikelijk, maar niet onmogelijk.

En dan moet je via de helpdesk regelen dat je account op de server in orde wordt gemaakt of dat je een nieuw wachtwoord krijgt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
In mijn geval wordt vanuit Thunderbird, een alternatief voor Outlook en gratis, het wachtwoord insecure verzonden.

Ik denk dat je in de omgeving van de server authentificatie moet zoeken.

In plaats van de testknop te gebruiken zal ik liever een testmail naar een ander account versturen.

Indien je het nog steeds niet werkend krijgt wil je dan Thunderbird installeren om te testen?
Dan kan ik per pagina opgeven wat ik op mijn Ubuntu computer heb ingevuld.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Simones
bedankt allemaal voor jullie hulp!

het is me uit eindelijk gelukt.
het is dus toch zo dat ik m'n mail alleen thuis kon instellen!
zowel POP als SMTP werkt alleen als ik thuis mijn gegevens invul en daarna
komen de mails vanzelf binnen.


nu heb ik nog 1 vraag.
Heeft online nog iets van een back up van mijn mails?
mijn pc is 21 oktober gechrashed en ik zou heel graag de mails van daar voor graag
nog terug krijgen. is het mogelijk om die ergens vandaan te halen?

alvast bedankt voor jullie hulp.

mvg
simone
 
Lutz
Onvangen zal ook elders moeten lukken, maar om te verzenden moet je wel op een Online aansluiting zitten.

Standaard instelling is, dat je met het ophalen van je mail niets op de server achterlaat. Ik ben bang dat je de oude mails kwijt bent.

Wat is dan met de oude harde schijf gebeurt? Staat daar niet nog de mail op?

Groeten,
....Lutz
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Simones
nee die is helemaal gedefragmenteerd. ik had zelfs geen windows.old map meer op mijn computer staan.
maar wat je zij klopt in mijn ervaring niet want ik kon en geen mails meer ontvangen en tevens ook niks versturen.

maar bedankt alle voor jullie hulp.
ik weet niet over een close policy is maar mijn probleem is opgelost!

bedankt allemaal!!!

mvg
simone
 
I R Baboon
Je kan alleen aan je mail komen die je al hebt gedownload via POP3 of wat nog staat in je inbox bij Webmail.
Je kan geen oude mails opvragen bij Online.

Mooi, eindelijk is het mailspook overwonnen...Yeah
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email instellen na crash', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
Advertentie