obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsprobleem na VDSL migratie verzameltopic
I R Baboon
Is er onlangs een nieuwe firmware beschikbaar gekomen voor de lijnkaarten in de DSLAM's?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Een softwarebug kan soms heel onverwachte gevolgen hebben.
Het is geen toeval dat zoveel klanten precies hetzelfde probleem hebben na een recente migratie van ADSL naar VDSL.
Daarvoor zijn de klachten te specifiek.

Zoals ik al eerder heb geschreven is voor de helpdesk dit puur een individueel user probleem.
Het voldoet aan alle klassieke klachten over te weinig snelheid.
En dan is volgens het script altijd maar één mogelijkheid over en dan is de zaak mee afgedaan.
Het probleem is de klant.

Als dit probleem dan niet kan escaleren naar de technische dienst, blijft het onopgemerkt.

Voor ons simpele leden is het gissen waar het probleem zit.
Maar we merken wel dat er geen kanaal meer bestaat naar Online om dit eens goed op te pakken.
Op jouw na dan...Smile
Webcare bestaat niet meer op dit forum.
En voor de rest is er geen officiële aanlooppunt naar Online toe.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Saturnus62
Goedendag,
Ik heb idd nu veel antwoorden en ook problemen gezien maar het feit blijft dat ik nog steeds 3 mb heb ipv de beloofde 30mb. Ik heb vanavond ook de klantenservice aan de lijn gehad en die zegt dat ze de lijn hebben getest en dat het nu mijn probleem is. Ik heb van mijn kant alles gedaan 3 verschillende computers geprobeerd en ook 3 verschillende kabels en 4 poorten getest op het modem maar niets helpt. Ik voel mij nu ook echt benadeeld. Ik wil dit ook gaan aankaarten bij diverse consumenten programma's als hier niets aan gedaan wordt. Iedere keer kan je naar die HD bellen maar dat kost vreselijk veel geld iedere keer en als je verkeert drukt kom je in een cirkel terecht waar je niet uit komt. Ik hoop dat degene mij nog verder kan en wil helpen want ik wil het eigenlijk niet op een andere manier doen.
Gr
Richard

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 05 2012 12:09:34:
Hallo allemaal,
In ene is mijn download snelheid omhoog gegaan van 3MB naar 21MB waar het aan ligt weet ik niet maar ik zal het wel in de gaten houden of het zo blijft. Misschien is het omdat gisteravond toevallig de klantenservice belde.
In ieder geval iedereen bedankt voor de antwoorden en de hulp.
Mvg
Richard
Smile
Gewijzigd door Saturnus62 op 05 december 2012, 12:09
 
I R Baboon
Fijn voor je dat het opgelost schijnt te zijn.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DynaGlide
Beste I R Baboon,

Allereerst mij excuus dat ik niet eerder gereageert heb.
Kleine 3 weken geleden op een maandag kregen we bericht dat het opgelost zou moeten zijn, maar helaas.
Dinsdag had ik online gebeld dat dat niet zo was en dat ik op forums alleen maar klachten voorbij zag komen.
Ik vertelde ook dat ik voor de 1 na laatste keer ging bellen en als het niet opgelost zou zijn dat ik dan mijn ADSL verbinding terug wilde hebben.
Of dat heeft geholpen weet ik niet, maar die zaterdag deed ik voor de gein nog maar eens een speedtest en ik had zowaar 25 kbps.
Beetje vreemd, want nu kregen we geen bericht dat het opgelost was.
1,5 week geleden ik toch maar eens gebeld, want ik wilde weten wat nou het probleem is geweest.
1 Smoes dat de modem tijd nodig heeft om z'n eigen in te stellen en dat ze in de centrale alles nog een keer hebben nagekeken en dat ze daar ook een onderdeel hebben vervangen.
Wat voor onderdeel weet ik niet, want dat vertelden ze niet, maar aan zijn stem te horen mag/wil hij dat niet zeggen.
Tot op heden hebben wij nog steeds een goede verbinding.
Ik wil zeggen tegen iedereen: Vertel online dat ze in de centrale alles na moeten kijken en laat je niet afschepen.
Vertel ze ook dat je de verhoging niet betaal zolang zij in gebreken blijven.

Ik wens iedereen succes en een speedy 2013
 
I R Baboon
Jij ook bedankt voor de terugkoppeling.

Mooi dat het opgelost is.
Alleen jammer dat we nog steeds niet weten wat de reden was.
Ik denk dat we het nooit zullen weten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsprobleem na VDSL migratie verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?) Snelheid : 68 19 sep 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Advertentie