obey-robots.txt
06 December 2016, 20:48
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Online helpdesk via e-mail bereiken

Xaverius
Dag,

Het antwoord van Rinaldo in de FAQ's klopt/werkt niet meer.
Het lukt me op dit moment niet om de HD via e-mail te bereiken.
Iemand een idee? Mijn telefoon ligt er nl uit (ook van online).

Groet,
Xaverius
 
I R Baboon
Dat was verouderde info in de FAQ. Heb ik gewist.
Het is niet meer mogelijk om via mail in contact te komen met Online.

Je kan via Twitter contact krijgen: https://twitter.c...le_webcare

Weet iemand of het vergroten van de opslagruimte nog werkt of is dat niet meer van toepassing?
Dan smijt ik dat ook eruit... Ik heb geen Online mail, dus kan dat niet zelf checken.
Gewijzigd door I R Baboon op 28 november 2012, 11:53
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Xaverius
Dank je,

Is wel heel raar. Wil je bijvoorbeeld via 'mijn online' je contract opzeggen, dan wordt je doorverwezen naar de servicedesk pagina waar je een 'service formulier' zou moeten invullen. Dat werkt dus niet meer. ik heb het net geprobeerd.

Groet,
Xaverius
 
I R Baboon
Dat is ook al verouderd.

Ik heb de FAQ geüpdatet. Check hem maar eens uit.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Xaverius
Tja, de mensen achter dat twitter account verwijzen me door naar 'online' !! Ze zeggen geen toegang te hebben tot vaste internetverbindingen van online!

Nu jij weer.

Groet,
Xaverius
 
I R Baboon
Vroeger waren het ADSL bedrijf en het mobiel internet bedrijf gescheiden opererende firma's.
Maar die zijn vorig jaar samengevoegd. Kijk maar eens bij de nieuwssectie van het forum.

Maar goed. Als T-Mobile Webcare geen toegang heeft tot Online T-Mobile, dan is dat zo.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Xaverius
Beste LMguy,

Ik waardeer je reactie. Ik ben echter juist dit topic begonnen omdat wat jij beschrijft niet werkt.
Ik heb het in Chrome en Iexplorer (met pop-up block uit) geprobeerd. Je komt na het inloggen met je online gebruikersgegevens steeds weer terug op dezelfde 'klantenservice' pagina, waar je weer contact per e-mail kunt aanklikken, weer kunt inloggen, etc, etc. Je komt in een eeuwige loop terecht.

groet,
Xaverius
 
EricDee
Ik wil graag een email sturen naar online, over een klacht. Wat is het email adres?

Bedankt!
 
Xaverius
Deze is ook wel leuk. Ik heb mijn klacht naar de T-mobile klantenservice gestuurd (die hebben wel e-mail) met het verzoek deze door te sturen naar online klantenservice (uiteindelijk is het één bedrijf). De naam van de medewerkster heb ik weggelaten. Die is beslist te goeder trouw. Hier is de reactie:

Reactie via e-mail 29/11/2012 15:22
Geachte ....,

Vriendelijk bedankt voor uw e-mailbericht. Ik geef hierop graag de volgende reactie.

Erg vervelend dat de link die ik u heb gestuurd niet werkt. De T-Mobile Klantenservice heeft echter geen andere mogelijkheden om u door te verwijzen naar Online.nl. Het enige dat ik kan bedenken, is dat u Online toch probeert te bellen via 0900 - 9515 of dat u zelf even kijkt op de website van Online, www.online.nl.

Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
 
EricDee
@LMguy Bedankt voor je snelle reactie.. Ik hoop dat het probleem snel opgelost wordt.
Ik moet nu maar een BRIEF Blush gaan schrijven volgens de klantenservice, die ik net aan de lijn heb gehad........... In een tijd van snel internet en andere technologische ontwikkelingen.. moet ik een BRIEF schrijven.. Smile

Maar oké bedankt voor de reacties! Thumbs Up
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online helpdesk via e-mail bereiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Met de billen bloot, Online! Storing 2 05 november 2016, 16:29
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:42:33
| Lutz00:49:43
| mRcan02:14:01
| dutch flash02:30:26
| Memooh03:03:21
| Wanabo04:39:01
| Ano06:05:21
| dutch106:56:00
| Tiger07:36:19
| earlgrey7207:46:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?