obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Welk kabel gebruiken?
Lutz
Ik zie hier heel vaak de invloed van kabels langskomen.

Het beste kabel tussen je ISRA punt en de splitter is een "twisted pair kabel, wat ook als ronde telefoonkabel bekend staat. Voor afstanden langer dan 1m zeker een aanrader, ook moet je dan zelf stekker aan crimpen met een speciale tang.
Tussen splltter (indien hij nodig is) en modem hetzelfde verhaal. Platte telefoonkabel is in vergelijking met ronde telefoonkabel veelal storing gevoeliger, wat zich vertaald in meer fouten, of kleiner downloadsnelheid.

Zelf heb ik al vaker een verdraaid paar draadjes utp kabel gebruikt als "twisted pair" telefoonkabel, en zelf handmatig stekkers eraan gecrimpd.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welk kabel gebruiken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen apparatuur gebruiken Huawei configuratie en problemen : 7 11 okt 2017
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 nov 2016
Huawei hg655d als bridge gebruiken Huawei configuratie en problemen : 7 14 jun 2014
Welk type modem krijg ik? Algemeen : 12 24 mei 2014
Kan ik een zyxel p-2602hw-d1a modem gebruiken ipv de Huawei modem? Eigen modem configuratie en problemen : 12 16 jul 2013
Advertentie