obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
HG655D FTP USB naam veranderen
mvervoort
Hallo,
Als je op de HG655D één of meerder harde schijven aan sluit, benoemd deze ze resp. usb1_1, usb2_1, usb3_1 enz. nu weet ik dat het mogelijk is deze benaming aan te passen, maar ik zou niet weten hoe. Wie kan me daar bij helpen? Dus b.v. usb2_1 wordt HD1.
 
I R Baboon
In de webinterface is volgens mij niet mogelijk om een naam toe te kennen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mvervoort
Inderdaad, in de webinterface is dat niet mogelijk, Nu op zoek naar hoe dan wel?
 
I R Baboon
Ik vermoed dat je daarvoor met telnet moet inloggen op de Huawei.
Daar moet je ergens die benaming kunnen veranderen.
Waar en hoe moet je zelf uitzoeken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HG655D FTP USB naam veranderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
HG655d icm Dymond wr03 repeater Huawei meer apparaten aansluiten : 2 03 nov 2017
Advertentie