obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Waardeloze behandeling van klanten door Online
Lutz
Goedemorgen,

zo makkelijk kom je niet van af. Zorg in eerste plaats ervoor dat ze administratief de oude bewoner van hun administratie schrappen. Vervolgens kan je opnieuw worden aangesloten. Soms wil het nog helpen om op een ander aderpaar te gaan zitten.

iets soortgelijks heb ik met een kwaliteitsprovider ooit meegemaakt, en betaalde dan dubbel.

Er zijn andere providers, die je wel binnen een dag beloven aan te sluiten. Maar dan zit je eerst op UMTS, en je echte aansluiting komt later.
Je kan ook nog aan een kabelaansluiting denken.

In ieder geval sterkte toegewent.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Ik begrijp ook niet waarom er geen spoedprocedure is voor deze gevallen.
Dat zou toch een echte service zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ruudvl
Ik heb helaas een soort gelijke ervaring met de klantenservice van online. Ik heb een abonnement afgesloten incl. TV maar zit inmiddels al 3 weken op m'n ontvanger te wachten de service desk gebeld een dag voor het abonnement inging dat ik wel het internet modem had ontvangen maar niet de tv ontvanger.

Word er doodleuk gezegd dat er vertraging in de levering was van de ontvanger en dat die over een week geleverd zou worden en ze er niet aan konden doen en ook niets voor ons konden betekenen maar ze laten wel het abonnement ingaan wat ik via de overstapservice had laten regelen. Dit had dus ook 3 weken later geregeld kunnen worden wat een waardeloze service is dat.

Na 3 weken dus nog steeds niet binnen maar wel tekens aan het lijntje gehouden dat het "deze"week binnen komt en geleverd word. Ik ben er helemaal klaar mee wat een waardeloze tent is online
 
Tiger
@Ruudvl,

In principe heb je gelijk wat betreft de ingang van het nieuwe abonnement terwijl je de ontvanger nog niet hebt.
Dit zou beter geregeld (afgestemd) moeten worden door Online die het abonnement pas moet laten ingaan als die geleverd is daar verdienen ze dus geen schoonheidsprijs mee de afdelingen onderling zouden dus beter met elkaar moeten communiceren.
Wat je moet doen is Online in gebreke stellen omdat ze je laten betalen voor een dienst die ze niet geleverd hebben en daar dus niets aan hebt want zonder ontvanger geen TV.
Als alles goed gaat zou je dan voor die tijd dat je niet kan kijken gecompenseerd moeten worden.
Alleen jammer van de rompslomp (grote ergernis en stress) die deze situatie met zich meebrengt.
Dus wel in gebreke stellen.

Succes er mee.
Tiger
 
CnC
DTV wordt pas gefactureerd als de eerste ontvanger (of CI+ module) verstuurd is, niet eerder.
 
Tiger
Kan best zijn dat dit zo is maar er is een abonnement afgesloten inclusief TV en er is niet geleverd wat er afgesloten is.
Zou zelfs kunnen betekenen dat het contract ontbonden kan worden omdat Online in gebreke is gebleven met de levering die al langer duurt dan 3 weken maar of dit juridisch haalbaar is weet ik niet ben ik niet van op de hoogte.
Misschien dat Ruudvl daarnaar kan informeren maar hij moet Online wel in gebreke stellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waardeloze behandeling van klanten door Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie