obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
oplevering nieuwe
Ditishenk
Mijn nieuwe verbinding zou 25 maart worden opgeleverd maar daar is mooi niets van waar gemaakt. Vandaag 30 maart is het nog niet voor alkaar maar wel allemaal zelf moeten bellen voor 0,15 eur/min. Komt volgens de medewerker ook voorlopig niet voor elkaar i.v.m. tekort aan personeel! Wellicht toch wat teveel gesneden in het personeels bestand. Allemaal niet erg professioneel. Tot slot een verzonden e-mail aan de klanteservice wordt retour gestuurd met het antwoord niet af te leveren. Mad
 
Lutz
Dit soort gedrag is heel spijtig voor jouw. Wij zelf hebben hier geen relaties met Online.nl, wij zijn alleen vrijwilligers.

Indien ik het goed begrijp dan zoude je internet aansluiting op 25 maart operationeel worden, maar tot heden niet afgelevert.

Wat wil je nu? Wil je de aansluting door Online doorzetten, of wil je een ander provider kiezen?

Ik dacht dat sommige providers je binnen een dag kunnen aansluiten: je krijgt eerst een usb dongle, en pas later een echte aansluiting.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Ditishenk
Zo eenvoudig zal het niet gaan. Ik geef Online nog een redelijke termijn om dit op te lossen mede omdat zij in dit geval ook afhankelijk zijn van KPN.
Donderdag 4 april is er opnieuw een contactmoment met Online. Wait
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplevering nieuwe', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen : 6 17 aug 2016
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk : 22 02 mei 2016
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing : 26 27 aug 2015
Nieuwe klant, geen internet , wel factuur Opleveringsproblemen : 7 22 jul 2015
Advertentie