obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Vergoeding bij mislukte verhuizing
aart_jan
Vanochtend is na een vertraging van 2.5 week de verhuizing gerealiseerd van de Online-verbinding van mijn vader. Begin februari de verhuizing van KPN-telefoonlijn én Online ADSL doorgegeven aan KPN. Op 22 maart was volgens afspraak de KPN-telefoonlijn beschikbaar op het nieuwe adres. Zo niet de ADSL. Na veel gesprekken met de helpdesk van Online kwam schoorvoetend het antwoord dat er bij Online iets was misgegaan. Het verhuisverzoek was wel via KPN aangekomen, maar het migratieproces was vastgelopen en er was niks mee gedaan. Vandaar dat het verhuisproces van de Online ADSL pas op 26 maart feitelijk in gang is gezet.

De helpdeskmedewerker van Online verklaarde dat ik een schadevergoeding kan aanvragen voor de dagen dat het internet niet werkte. Op wat voor vergoeding kan ik rekenen/eisen in dit geval. Hebben jullie ervaring hiermee? Dan kan ik met een goed verhaal de helpdesk bellen om de schadevergoeding te regelen.
 
I R Baboon
Je hebt al een goed verhaal.
Er is wat fout gegaan met de verhuizing en de schuld ligt volledig bij Online.
Dus je kan zeker een vergoeding vragen.

Vergeet niet de extra belkosten te declareren.

Hoe groot het bedrag gaat worden, kan ik niet voorspellen.
Wat ik wel weet is dat providers zelden een schadevergoeding uitgeven.
Bij bestaande klanten wordt de vergoeding verrekent met de maandbedragen.

Een maand gratis lijkt mij minstens haalbaar.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vergoeding bij mislukte verhuizing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verhuizing Klacht over Online : 7 19 apr 2015
Verhuizing buitenland Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 3 16 jan 2015
Verhuizing niet verwerkt?! Opleveringsproblemen : 1 03 mrt 2011
Vragen over verhuizing... Algemeen : 2 16 jul 2010
Verhuizing verprutst... opnieuw. Opleveringsproblemen : 1 11 dec 2009
Advertentie