obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vind hier welke veranderingen er allemaal zijn geweest of gaan komen. Weet je zelf van op handen zijnde veranderingen? Meld ze dan hier.
 Onderwerp afdrukken
Abonnement verandering vlgs online concept
Fazerin
Vorig jaar kreeg ik een telefoontje voor een nieuw abonnement
een 2 jaar
- Eerste 12 maanden korting
- Geen aansluitkosten
En ik zou gratis een modem krijgen.
In principe een nieuw concept van online (wegens overname van vorige providers) die in nov 2013 in ging.

Wat blijkt t nu, dat ik nu op 1 jaar abonnement staat en geen 2 jaar.
Ik word nog steeds Huur: modem (standaard) maandelijks 1,02 euries doorbelast volgens oud concept.
Ik heb nog steeds geen nieuw modem gezien.

Mijn vraag:
Kan u bovestaande punten (abonnement en huur modem) per direkt corrigeren?
Kan ik kosteloos een nieuw modem met een draadloos voorziening ontvangen.

Vast bedankt,
Groeten,
ML
 
I R Baboon
Ik kan helemaal niets voor je betekenen.
Dit is een gebruikers forum bedoeld om elkaar te helpen en informatie uit te wisselen.
Wij staan los van Online.

Je zal contact moeten opnemen met Online voor je problemen/grieven.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnement verandering vlgs online concept', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie