obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Huawei Poort openen lukte eerst wel nu niet meer!
Robje007
Kan ik ergens in de gaten houden wanneer de nieuwe firmware uit is? Of kunnen jullie misschien al informatie geven?

Groetjes

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 01 2013 18:58:00:
Kunnen jullie mij info geven wanneer de geschatte tijd is dat de firmare uit zou komen? Of moet ik daarvoor contact opnemen met Huawei?

Groetjes
Gewijzigd door Robje007 op 01 mei 2013, 18:58
 
Lutz
Ik zag hier op het forum dat sommigen al versie 039 hebben. Er wordt ook geroepen dat online.nl de software naar de modems in batches pushed.

Ik heb geen idee wanneer je aan de buurt bent.

Soms kan het nog helpen om de modem voor een minuut of zo van de netvoeding te trennen, zodra bij het volgende booten misschien de firmware al gepushed wordt.

Wil je meer weten dan moet je toch contact opnemen met de klantenservice.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei Poort openen lukte eerst wel nu niet meer!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie