obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Opstappen naad VDSL van een andere ISP?
Downstream
Aan alle klachten te lezen ben ik waarschijnlijk uniek. Ik heb in 10 jaar nog geen enkel probleem gehad bij Wandoo/Orange/Online. (behalve 1 veroorzaakt door mijzelf)
De geleverde snelheid was ook altijd zeer goed gezien de afstand tot de centrale.
Dus eigenlijk wil ik niet weg bij Online. Maar ielders op dit forum lees ik dat sommige providers VDSL electronica in wijkkastjes plaatsen waardoor ik ook een hogere snelheid kan krijgen.
Is er een lijst van providers die VDSL aanbieden vanuit wijkkastjes?

De Online postcodecheck geeft aan dat SuperSnel Internet op mijn adres leverbaar is. Onzin aangezien ik op 2100 meter v/d centrale woon. Dus postcode checks vertrouw ik niet zo. Vandaar dat ik een lijstje vraag met providers die vanuit de wijkkastjes leveren.
Hoe kan ik die wijkkastjes herkennen? Kunnen die ook ver van mijn woning staan?
 
devious
Neen, die kunnen zelfs voor je deur staan. Dat zijn die kleine grijze kastjes op een trottoir ergens, of een veldje. Je kent ze zeker, je hebt ze al zo vaak gezien dat die dingen niet eens meer opvallen. Providers afbellen is het enige dat je kunt doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opstappen naad VDSL van een andere ISP?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?) Snelheid : 68 19 sep 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid : 6 30 apr 2016
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 20 28 dec 2015
Advertentie