obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
toets uw kaartnummr in
Lutz
Mijn eigen voorkeur is beeldbellen met een gratis programma. Moet je wel met je laptop of tablet online zijn.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch1
dank allemaal voor het mee denken
dutch1

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 20 juni 2013, 20:53:15:
overigensbeeldbellen en gratis??
toch geen skype?

dutch1
Gewijzigd door dutch1 op 20 juni 2013, 20:53
 
Lutz
Ik gebruik Skype om met mijn dochter te videobellen. Dat is gratis maar om te connecten moeten 2 computers online zijn. Skype werkt ook naar een telefoon lijn toe, maar dat kost dan geld.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch1
hoi, dank je voor het antwoord
natuurlijk ken ik en soms gebruik ik skype.
echter 2 nadelen:
1. mijn snelle pc wordt door skype gecorrumpeerd
2, zoonlief in amrika, heeft een skype telefoonnummer en als ik vergeet dat hij ligt te pitten dan krijg ik ruzie met mijn schoondochter.

dank je

dutch1
 
devious
Skype corrumpeert je snelle pc?

Hoe en vooral wat maakt dat je deze conclusie trekt?
 
Lutz

Quote

dutch1 schreef:

hoi, dank je voor het antwoord
natuurlijk ken ik en soms gebruik ik skype.
echter 2 nadelen:

2, zoonlief in amrika, heeft een skype telefoonnummer en als ik vergeet dat hij ligt te pitten dan krijg ik ruzie met mijn schoondochter.

dank je

dutch1


Ruzied de schoondochter alleen bij Skype of altijd indien tijdens hun slaapuren belt? Dat wil zeggen, dat het niet uitmaakt, of je via Skype of kpn of online belt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch1
ik heb meerdere schoonochters dit is de amerikaanse....

en verder wist ik zelf niet eens dat de skype-telefoons als je een berichtje stuurde gingen rinkelen alsof er wordt gebeld.

ik heb sterk de indruk dat skype mijn computer minder snel maakt.
het woord bandbreedte schiet mij naar binnen, maar ik weet niet of dat er mee te maken heeft, in ieder geval is dat een beetje mijn ervaring, bovendien is de verwevenheid met een andere onderneming en de bing keuze een aantal redenen om niet zo enthousiast te zijn over skype.
daarbij gebruik ik nogal eens linux en er zijn dus genoeg alterntieven.
FF off-topic dit

dutch1
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'toets uw kaartnummr in', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie