obey-robots.txt
11 December 2016, 05:02
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Kosten Kpn

nhz
Als ik besluit om Orange internet en telefonie te nemen, heb ik nog kosten aan Kpn voor wat betreft vastrecht telefoonkabel? Bij sommige aanbieders heb je nog maandelijkse kosten van het gebruik van de telefoonkabel.

Puma
Lijn kosten gelden voor alle adsl providers.

de kosten bedragen per maand : € 9.95,-
Gewijzigd door Puma op 15 oktober 2006, 13:32

Richard
Lijn kosten gelden voor alle adsl providers.

Dat is niet helemaal correct.
Lijnkosten voor kaalkoper zijn dacht ik 9,95. Voor belbudget is het 9,75 (8,13 excl. b.t.w.). Dat geldt echter niet voor alle providers.

Er zijn providers waarbij de lijnkosten ook mee overgenomen worden zoals bijv. Tele2. Daar heb je verder geen lijnkosten meer bij bepaalde abonnementen.

Bij de meest providers (waaronder ook Orange) zul je deze 9,95 (want Orange telt gewoon 9,95) moeten betalen.
Daarnaast zijn er niet echt voordelen te noemen om dit te doen.

Greetings, Richard.

Puma
dat sommige providers dat al berekend hebben in de prijs is wat anders.
Ze moeten verplicht huur betalen en daar doelde ik op.

Echter is het niet handig, neem liever een belbudget dan een kaalkoper verbinding.
Gewijzigd door Puma op 16 oktober 2006, 19:18

Qube
Dit is ongetwijfeld een veelgestelde vraag, die ik echter niet kon terugvinden op het forum, maar daarom maar bij FAQ heb gezet.

Ik heb anderhalf jaar geleden Wanadoo Family (wireless) abonnement aangeschaft, wat ondertussen Orange Family heet. Voor dit abonnement was ook een KPN-aansluiting nodig. Nu zie ik echter reclames op tv voor Orange Family ZONDER KPN-aansluiting. Hoe zit dit? Kan ik een andere livebox oid krijgen en dan ook zonder KPN-aansluiting bellen en internetten? Of heb ik ergens wat info gemist? Alvast bedankt voor de reply's!

Suug
Kijk eens hier:http://www.orange.nl/vaste_telefonie/

schulenburg
Qube schreef:
Dit is ongetwijfeld een veelgestelde vraag, die ik echter niet kon terugvinden op het forum, maar daarom maar bij FAQ heb gezet.

Ik heb anderhalf jaar geleden Wanadoo Family (wireless) abonnement aangeschaft, wat ondertussen Orange Family heet. Voor dit abonnement was ook een KPN-aansluiting nodig. Nu zie ik echter reclames op tv voor Orange Family ZONDER KPN-aansluiting. Hoe zit dit? Kan ik een andere livebox oid krijgen en dan ook zonder KPN-aansluiting bellen en internetten? Of heb ik ergens wat info gemist? Alvast bedankt voor de reply's!

ik heb dit ook betaal gewoon kpn 9,95
ik heb nu 2 telefoon nummers kpn en orange
met telefoonstoring kan ik altijd kpn aanspreken
Gewijzigd door schulenburg op 04 januari 2007, 20:20

Wanabo
Het is zelfs (naar mijn mening) aan te raden je vaste lijn te behouden. Zie ook dit artiekel. http://online.gebruikers.eu/news.php?readmore=4
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Qube
Iedereen bedankt voor de reply's. Ik was al bang voor het 'addertje' en inderdaad. Orange rekent ook gewoon 9,95 per maand, net als KPN. Geen voordeel dus. Dan weet ik dat ook weer. Tnx again!

Suug
Qube schreef:
Iedereen bedankt voor de reply's. Ik was al bang voor het 'addertje' en inderdaad. Orange rekent ook gewoon 9,95 per maand, net als KPN. Geen voordeel dus. Dan weet ik dat ook weer. Tnx again!

De eerste jaar rekent Orange niets. Bespaar je dus bijna 12 maal 9.95

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kosten Kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
overstappen UPC naar T-mobile met extra kosten Algemeen 2 18 januari 2012, 14:08
Kosten abbonnement + tel.lijn Algemeen 7 26 augustus 2011, 19:38
kosten opzeggen kpn lijn met Online Helpdesk 2 17 september 2008, 19:57
kosten naar 09 nummer bellen Algemeen 12 06 maart 2008, 19:32
Kosten ADSL + Telefonie Opleveringsproblemen 8 07 januari 2008, 17:17
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vdbits02:46:53
| Wanabo05:44:30
| Carlovanlent07:33:06
| Matthy Alblas09:49:40
| ronald schuit10:17:48
| famcai10:51:51
| cdb15:31:04
| peukevreugd17:57:05
| johan32417:57:59
| Hans19:07:09
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.