obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Instellen extra router
I R Baboon
De D-Link lijkt mij het meest geschikt vanwege 801.11N mogelijkheid.
Hoeveel apparaten ben je van plan aan te sluiten op de LAN poorten van de D-Link?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Megiel
Waarschijnlijk nul, het is echt een wifi mogelijkheid voor een vakantiehuisje
 
I R Baboon
Prima.

Als je wilt dat het netwerk van de D-Link gescheiden blijft van de rest (Huawei) hoef je niet veel te doen.
Een netwerkkabel aanleggen tussen een LAN poort Huawei en WAN poort D-Link is voldoende.
Je moet dan apart een pc/laptop/tablet laten inloggen op de D-Link (192.168.0.1) om hem in te stellen naar je wensen.
Zorg ervoor dat het WAN ip adres van de D-Link op DHCP of dynamic staat ingesteld.
Je krijgt dan twee interne netwerken die elkaar niet kunnen zien of benaderen. Internet is wel overal beschikbaar.

Als je dat niet wilt, dus één groot intern netwerk maken waarbij alle apparaten elkaar kunnen benaderen, moet je dat aangeven.
Geef ik je die handleiding ook nog.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Megiel
Het is misschien wel iets wat in de toekomst mogelijk ingesteld moet worden, dus graag zou ik daarvoor ook een oplossing zien. in ieder geval alvast bedankt voor deze instructie!
 
I R Baboon
Doe ik morgen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellen extra router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Advertentie