obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Tijdens gamen zeer hoge ping + lagg
Hitarami
Hallo mij naam is Mahad en ik heb de Huawei HG665D modem al een tijdje in bezit. Echter de laatste tijd kan ik amper gamen ( voornamelijk league of legends,COD) door dat ik een zeer hoge ping heb. Dit gebeurt meestal alleen als me lieve kleine zusje op haar mobiel zit en dan vooral op youtube etc. Ik ben radeloos en heb het al geprobeerd op te lossen op de support forum van league of legends en hoop nu dat 1 van jullie mij kan helpen ik sta open voor alle suggesties.
 
I R Baboon
Betreft dat verbindingen via WIFI of ook netwerkkabel?
En hoe hoog is die ping dan?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tijdens gamen zeer hoge ping + lagg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blizzard servers Online.nl 150ms ping Storing : 4 20 aug 2017
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
Zeer trage internet Algemeen : 36 26 jan 2017
Hoge ping Storing : 10 15 jun 2016
Hooge Ping, Latency - wat te doen? Huawei configuratie en problemen : 22 11 apr 2016
Advertentie