obey-robots.txt
03 December 2016, 14:35
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Enkele seconden uitval

onceatukker
Sinds juni bij online "Supersnel Internet" met de Huawei modem/router.
Alles prima tot afgelopen week de verbindig steeds een seconde of 6 uitvalt.
Modem lampjes blijft alle oke. draait eigenlijk al jaren zonder problemen (eerst telfort)
Online zegt dat het een storing is die onbekend is maar daar kan ik niks mee.
Heeft iemand een tip? (bedrading en aansluitingen zij allemaal oke)
Wie o wie weet de oplossing?
 
I R Baboon
Is dat over WIFI of met netwerkkabel?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
onceatukker
Zowel met laptop / smartphone vaste pc valt echt weg seconde of 6 en dan loopt het weer zit ook geen regel in. wifi of kabel maakt niet uit de verbinding is weg.
 
I R Baboon
Intrainwaardes?

Status -> WAN -> tab xDSL
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
onceatukker
DSL synchronisatiestatus Verbonden
Verbonden gedurende 1 Dagen 16:48:16

Lijnstatus
Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 953
Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 19683
Verbindingstype ADSL2+
Kanaaltype
Interleaved
Upstream SNR (dCool 6.6
Downstream SNR (dCool 5.6
Upstream uitgangsvermogen (dBmV) 12.6
Downstream uitgangsvermogen (dBmV) 1.9
Upstream CRC fouten 906
Downstream CRC fouten 1707276
Upstream FEC errors 633884
Downstream FEC errors 9145549

Lijn Demping Status
Upstream demping (dCool 7.6
Downstream demping (dCool 19.5
 
Lutz
In feite heb je alles wat belangrijk is al gedaan: Online verwittigdt en ons hier geínformeerd.

Is het modem al bijgewerkt naar versie 50?

Heb je al een harde reset bij het modem gedaan, dus terug gaan naar fabrieks stand?

Ik zou in de eerste plaats aan een kapote modem denken, indien deze twee stappen niets opleveren.

Gewoonlijks zal ik aan een overbelast WLAN kanaal denken, maar dat is het bij jouw niet, volgens je draad.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Inderdaad, de punten van Lutz zijn hier wel van toepassing.
Je modem is al 1 dag en 16 uur online. Als je in die tijd ook last had van de uitval, is de verbinding waarschijnlijk niet de oorzaak.

Heb je het oude Telfort modem nog?
Je kan die ook gebruiken met een Online verbinding.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
onceatukker
Nieuwe firmware, harde reset alles gedaan helaas heb ik geen telfort modem dat moest terug.
Zal online maar weer bellen maandag vandaag heel heel veel onderbrekingen gehad.

Bedankt voor de hulp.
 
onceatukker
Vanmorgen contact gehad met een vriendelijke medewerker van Online alles nog even nagelopen maar geen oplossing over een dag of 4 ontvang ik een nieuw modem. Ik laat weten of dit de oplossing is laten we het hopen.
 
onceatukker
Modem is sinds donderdag aangesloten helaas zelfde probleem gisteren ging het de hele dag goed maar in de avond begon de ellende weer. Vanmorgen er zeker weer 5 keer in paar uur een onderbreking gehad.
Wie het weet mag het zeggen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Enkele seconden uitval', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet verbinding modem valt frequent enkele seconden weg Huawei configuratie en problemen 13 16 september 2015, 20:12
Om de 10 minuten uitval internetverbinding Storing 12 26 januari 2015, 00:14
radio uitval MZ 100 Frequently Asked Questions 4 22 december 2014, 14:11
af en toe uitval internet en af en toe bellen kan 1 partij de ander niet horen Storing 93 15 mei 2014, 18:49
Internet regelmatig uitval...vanaf start al bezig Storing 28 07 april 2014, 23:22
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:40:00
| Tiger03:01:21
| dutch flash04:05:09
| Roroko04:15:39
| Wanabo04:24:31
| Lutz08:11:55
| Ronsworld15:08:44
| ronald schuit15:14:45
| okkie_199417:10:38
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?