obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
extreem trage verbinding
smoothlipz
Hallo,

Ondertussen heb ik al 6 dagen lang een download snelheid van rond de 30 tot 60 kbps, doorgangs is dit rond de 600 - 700 kbps. allereerst was er een storing op 21 augustus waarbij meerdere mensen last van hadden. deze storing heeft enkele dagen geduurd en is op zaterdag opgelost. Ik baseer dit enkel op wat ik via de automatisch bericht krijg te horen wanneer ik naar de klantenservice bel. Zaterdag (geen melding van een storing) wordt er na 17 minuten lang een rapport/dossier aangemaakt en vervolgens wordt dit doorgespeeld naar de 3de-lijns. Ik krijg vervolgens te horen dat dit maximaal 8 werkdagen kan duren totdat het opgelost wordt en dat zij (klantenservice) niks meer voor mij kan betekenen.

Met 5 man op een verbinding van 30 kbps a 60 kbps is dat geen pretje en het is een luxe wanneer ik de volle 60 kbps voor mijzelf heb.

13 september stap ik over naar een andere provider en ik hoop dat ik voor die tijd mijn ervaring met Online goed kan afsluiten aangezien ik in de afgelopen 4 jaar tijd nooit problemen heb gehad met hun.

Ik vraag mij af of jullie ook zulke ervaring hebben gehad met Online en of jullie ideeën hebben om mijn download snelheid op te krikken.

groet,
 
Lutz
Welke intrain waarden heeft je modem? Welke modem is het? Soms gaat zo een modem ook stuk...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
smoothlipz
het gaat om de Huawei HG655d, waar kan ik de intrain waardes vinden?
 
Lutz
Inloggen op de Huawei-> Menu:Status -> WAN -> tab xDSL.

Met dank aan I R Baboon in posting: [url]
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=5124&highlight=intrainwaarden&pid=44156#post_44156[/url]
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'extreem trage verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie