obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Kan niet meer op mijn site!
jordi1206
Hallo allemaal,

Sinds de update van de huawei's is het niet meer mogelijk om busybox te openen.
Dit heeft grote gevolgen voor mij, aangezien mijn moeder gister de wasmachine en droger tegelijk heeft aangezet ging de modem dus uit omdat de stoppen eruit sprongen.

Nu kan ik dus niet meer via ATP>shell de nat loopback instellen. Als gevolg hiervan kan ik niet meer op mijn eigen site komen.
Dit komt omdat ik thuis zelf servers heb staan. IR baboon heeft me een proxy aangeraden maar dit gebruik ik liever niet omdat ze dan veel informatie van mijn sites krijgen.

Het gaat om de site www.zobby.nl
Kort en krachtig: Binnen mijn interne netwerk kan ik dus niet op mijn eigen site, weten jullie hier een oplossing voor?

Alvast bedankt! Think
 
I R Baboon
De oplossing is simpel: Koop een ander modem cq router.
Het enige punt waar je op moet letten is telefonie van Online.
Als dat niet van toepassing is, ben je daarmee geholpen.

Naar aanleiding van je vraagstelling gisteren, heb ik wat gespeeld met de Huawei.
Met de nieuwe firmware bestaat geen mogelijkheid meer om NAT loopback aan te zetten.
Het iptables commando bestaat nog steeds, maar busybox zelf is 'demonteerd'.
Ik had gehoopt via het config bestand die settings alsnog in de Huawei te laden.
Maar die instellingen staan daar niet in.
De bestanden van de Huawei kan je zelf niet aanpassen. Zo Busybox repareren gaat niet.
Alleen als je zelf een firmware gaat compileren, kan je daar mee aan de slag.

Het downgraden is op zich prima mogelijk, maar als het modem online gaat zal die zichzelf weer updaten naar B050.
Dus dat is ook geen oplossing.
Blijft over een ander modem of leven met het gemis van NAT loopback.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jordi1206
Shit, hier baal ik enorm van.

Aangezien ik veel op mijn eigen site moet werken en geen modem wil kopen, heb een dure server gekocht.
Zeker omdat ik over een jaar naar een school ga waar je websites moet maken kan ik hier niet tegen!!

Ik ga online maar even mailen dat ze dit voor me regelen...
 
I R Baboon
Ben benieuw naar de uitkomst, maar ik zou niet teveel hopen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jordi1206
Hallo allemaal!

Heb net dit bericht gekregen:

Beste Jordi,
We hebben hiervoor gekozen om de kans op misbruik op onze modems te voorkomen. U kunt dit uitzetten door in uw modempagina naar geavanceerde instellingen te gaan. Daar kiest u voor NAT en vervolgens tabblad poorttoewijzingen. Hier kunt u de http, ftp en telnet routering uitzetten. Let u er wel op dat u uw modempagina beveiligd. Doet u dit niet zullen anderen vrij simpel toegang hebben tot uw modem. Hierbij wil ik aangeven dat deze instellingen niet door onze klantenservice worden ondersteund en volledig op eigen risico zijn.
Met vriendelijke groet,
Online.nl Klantenservice


Ik weet alleen niet wat ze ermee bedoelen, ik moet gewoon www.zobby.nl binnen mijn interne netwerk kunnen benaderen...
 
I R Baboon
Ik begrijp er ook geen snars van...Helpless
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jordi1206
Dat tabblad waar ze het over hebben bestaat niet eens Think
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet meer op mijn site!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie